• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Endurokäännös, mikä se on ja miten se tehdään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pekkavee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Endurokäännös, mikä se on ja miten se tehdään?

Minulle on kerrottu, että moottoripyörää ohjataan endurokäännöksellä.

Mikä se on ja miten se tehdään?
Onko eroa asfaltilla ja hiekalla?

Jos kaikkivaltias Googlekaan ei tunne "endurokäännöstä", niin sellaista ei ole olemassakaan :banned:

Siitä tietää, että kevät on koittanut, kun vastaohjausmies herää talviuniltaan julistamaan evankeliumia.

:O :O :O

Sehän on ikäänkuin takinkääntö... Se tapahtuu silloin kun jokin päässä vinksahtaa kun täysin terveet katuajoa harrastavat keski-ikää lähenevät miehet hylkää katupyörät ja vaihtaa noihin rupulikumivehkeisiin.

näyttäskö joku filmin pätkää tosta enskakäännöksestä ... vaix gessulla laukut täynnä...

Ainoastaan palstan vittulijat tekee sen täydessä lastissa olevalla gessulla kaatuneen puunrungon yli. Tai oikeammin missä vaan. Ja millä vaan.

rellonen sanoi:
Ainoastaan palstan vittulijat tekee sen täydessä lastissa olevalla gessulla kaatuneen puunrungon yli. Tai oikeammin missä vaan. Ja millä vaan.

Totta kai, matkustajan kanssa ja letkassa.

niin mä saanut livenä seurata kun poliisi kääntää takajarrulla vastaan tullessa reilun satasen vauhdista...
sillä oli silloin niin kova halu tulla mun kans tarinoimaan että esitti hienoa pyörän hallintaa...
täytyy myöntää että osasi ajaa hän....

no se oli sitä 900 kawan aikaa ... oli utelias ukko ja lujasti sitä mieltä että kawat kulkee hyvin mutta niitä ajaa idiootit.....
no ehkä boxeri on helppo tulpan varassa kääntää....

Back