mopolla ei oo tullu (vielä) kolaroitua.
mutta toissa talvi oli mulla semmonen musta tuon liikenteen kans.
kolme autoo rusinaksi.
ensin aura-auto peruutti päälle melko haipakkaa, auto oli todella ruman näköinen. emännällä kallonsauma repes (ei vöitä) itellä vaan polvet ruhjeilla.
toinen noin kuukauden kuluttua. pienempi tie kovempi vauhti, kaivelin tupakkaa taskusta "niin niin" ja mutkaan liian suuri tilanne nopeus. ojan penkkaan kuin seinaan, niska polvet ja kädet todella kipeet viikon.
siitä lähtien on autolla tullu ajeltua melko nätisti.
kolmas noin kuukausi edellisestä, ajelin suoraa tietä kun sivutieltä kanttaili teinipoika tyttökaverin äidin
autolla eikä pysyny omalla kaistalla.
nokka kolari, onneksi ei ittellä ollu paljon vauhtia.
niihin on hiipunu omat kaahailu halut liikenteen seassa. kaikki radat on sitte eri asia.
Kaikkea voi sattua. tuntu kyllä kieltämättä siltä että miks aina mulle.
mutta toissa talvi oli mulla semmonen musta tuon liikenteen kans.
kolme autoo rusinaksi.
ensin aura-auto peruutti päälle melko haipakkaa, auto oli todella ruman näköinen. emännällä kallonsauma repes (ei vöitä) itellä vaan polvet ruhjeilla.
toinen noin kuukauden kuluttua. pienempi tie kovempi vauhti, kaivelin tupakkaa taskusta "niin niin" ja mutkaan liian suuri tilanne nopeus. ojan penkkaan kuin seinaan, niska polvet ja kädet todella kipeet viikon.
siitä lähtien on autolla tullu ajeltua melko nätisti.
kolmas noin kuukausi edellisestä, ajelin suoraa tietä kun sivutieltä kanttaili teinipoika tyttökaverin äidin
nokka kolari, onneksi ei ittellä ollu paljon vauhtia.
niihin on hiipunu omat kaahailu halut liikenteen seassa. kaikki radat on sitte eri asia.
Kaikkea voi sattua. tuntu kyllä kieltämättä siltä että miks aina mulle.