</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (antti @ Helmi. 09 2003,16:12)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itse asiassa tuo pyörä pyörä on ollut minulla vasta n. 2 1/2kk..
Eli aika vähän ajokokemuksia tuon kanssa...
Vaihdoin K100:sen tuohon..
Aikanaan mulla oli Dr350 ja siinä oli kauden mukaan alla piikkiä, nappulaa ja katunappulaa. Mulla oli silloin katurenkaana Barumin joku aika tiheä rengas ja se toimi aika hyvin siinä. Kyllä se karkea nappulakumi oli siinäkin liukas asvaltilla, eli kai Gs:än alla on kahta liukkaampi.. Mutta luulisin että soralla aika kivat!!
Tuossa minulla on alla Metz Enduro 4 edessä ja Enduro 1 takana. Taakse vaihtuu myös 4:nen kunhan ajan vanhan pois. Nuo kyllä näyttävät olevan aika asvalttirenkaat.
Mulla on ollut mielessä ensitalveksi hommata kuormurin tms nastoilla nastotetut renkaat.
Minkäslainen se sinun pyöräsi on?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Se on sellanen 2000 mallin GS.Eli ensimmäinen näitä 1150 kuutioisia,ja kuusi vaihteisia.Tuo rengas koko on vain vähän pulmallinen (taka 150/70/17. etu 110/80/19),Kun noita sorakumeja hakee.Ei oikein muita ole kun tuo Karoo.
Eka tarjous tampereella oli 265 eeroa+15€ irtovanteille.
.Minkäslainen kessu se sulla kevättä tallissa vartoilee.