• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eikös Suomesta löydy oikeita pyöriä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noo, se on hiukan vanhempi.. `88 R80Gs

Ihan perus peli, Paris Dakar mallin kate mulla olisi siihen mutta se kate on osiltaan hiukan vajavainen. Niin, onhan siinäkin ollut aikanaan jotakin edistyksellistä, vissiin ensimmäinen mihin tuli Paralever.
eek.gif

Siinä mullahan on 17" takana ja 21" edessä, eli tuohon saa hiukkasen paremmin renkaita, ainakin eteen.

Se vasta olisikin nannaa jos olisi kahdet vanteet, toisilla karheammat ja toisilla silkoisemmat renkaat, voisi aina mielentilan mukaan vaihdella.

Jep..80GS onki hiukan kätevämmän kokonen,ja ehkä vähäsen moni käyttösempi,ku tämä uusi.Ei tätä nykystä metsään kyllä ihan ensimmäisenä viitsi viedä.Sillä vanhemmalla mallilla taisi Myllymaan Repa kiertää päitsinki..
biggrin.gif
biggrin.gif
.Mitäs tykkäsit DR350? Sinähän sitä talvellaki käytit? Lähtikö käyntiin ilman nuotioa
thumbs-up.gif

Juu, sellaisellahan se Reijo Päitsin ajoi. Viime talvena se teki ymmärtääkseni siihen samaan yksilöön pikku remonttia, rungon maalausta ja konetta myöten. Siinä oli hiukan vaille 300tkm mittarissa
eek.gif

Tuo vanhempi "korimalli" taitaa olla viitisenkymmentä kiloa uudempaa köykäsempi, kyllä sen huonommalla polulla luulisi huomaavan, mutta on se uusi varmaan pidemmällä reissulla lyömätön.

Se DR350 oli meillä aika monimuotoisessa käytössä, uutena siitä riisuttiin kaikki turhuus (vilkut, akku, ym) pois ja vaihdettiin WP:en etuhaarukka, alkuperäinen johtosarja korvattiin vähemmällä johtomäärällä, avarampi äänenvaimentaja rakennettiin. Silloin se oli kolmisen vuotta ihan puhtaasti metsäpelinä, keskimäärin kolmena kertana kuussa se kävi vaihtelevasti spoorissa. Silloin mulla oli itsellä Hussen WR:ä ja toi Dr oli yleensä isukilla tai sitten välillä mulla jos sain kinuttua. Husella tuli jopa muutamassa kisassa käytyä kokeilemassa
wow.gif

Sitten kun mä sain aikanaan ihan oikean ison kortin niin se Dr valjastettiin katumaisempaan kuosiin, akku+vilkut ja mittaristot takasin kiinni. Ihan hervottoman kiva peli se loppujen lopuksi oli, jos malttoi pysyä pois motareilta ym. Kaupungissa ja pikkusorateillä kuin kotonaan.

Uutena se oli pirun vaikee laittaa käyntiin. Alkuperäinen vaimentaja oli ilmeisesti niin tukkoinen että se aina vaan vähän pössähti ja melkain lähti. Avarammalla vaimentajalla+käynnistystekniikan parannuksella se alkoi olemaan yleensä käynnissä toisella potkasulla.

Back