Jos ne onkin myynnissä ainoastaan vakuutusyhtiölle.
-Sergei-
-Sergei-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, kyllä se on 600 Hornetti. Ei oo liikkunu käytännössä koko kesänä. Ihme että jollain on massia seisottaa hyvää pyörää. Noh, asiahan ei tietysti meille kuuluLauttasaaressa kanssa Lauttasaarentien varressa kanssa joku keltainen naku, oisko ollu hornetti. No joka tapauksessa siellä möllöttää aika surkean näköisenä.
Jooh, samaa itse katsellut kun koko kesän käyny siinä vieressä lounastamassa. Nooh, jokainen tyylillään ja mikäs siinä jos paalua onJuu, kyllä se on 600 Hornetti. Ei oo liikkunu käytännössä koko kesänä. Ihme että jollain on massia seisottaa hyvää pyörää. Noh, asiahan ei tietysti meille kuuluLauttasaaressa kanssa Lauttasaarentien varressa kanssa joku keltainen naku, oisko ollu hornetti. No joka tapauksessa siellä möllöttää aika surkean näköisenä..![]()
Jos nämä on niitä ns. "status" mopoja? pyörä pitää ehdottomasti olla vaikkei kiinnostusta kampeeseen ole kuintenkaan paljo paskaakaanJooh, samaa itse katsellut kun koko kesän käyny siinä vieressä lounastamassa. Nooh, jokainen tyylillään ja mikäs siinä jos paalua onJuu, kyllä se on 600 Hornetti. Ei oo liikkunu käytännössä koko kesänä. Ihme että jollain on massia seisottaa hyvää pyörää. Noh, asiahan ei tietysti meille kuuluLauttasaaressa kanssa Lauttasaarentien varressa kanssa joku keltainen naku, oisko ollu hornetti. No joka tapauksessa siellä möllöttää aika surkean näköisenä..![]()
![]()
Toivottavasti joku käy nussimassa nuo "hylätyt" pyörät. Pääsevät varmasti parempaan kotiin![]()
No,on kyllä itsellä samanlaiset ajatukset.Kyllä se on sillälailla,että mopot on ihmisiä varten,eikä ihmiset mopoja varten.Tälläkin foorumilla puhutaan moposta kultana tai rakkaanaSiis tuota tuota oonko mä nyt ihan pallo hukassa kun mun mielestä noi on kuitenkin vain metallia ja muovia ei tunnetta herätä se että jonkun kulkine on lumen peitossa. Eli vastaus kysymykseen ei käy sääliksi.
Samaa mieltä. Mopo kestää keväät, kesät ja syksyt ajoa kaikissa keleissä. Miksei sitten parkkeerausta talveksi? Ellei kestä, on laitteessa valmistus- tai materiaalivika tai mopo on suunniteltu pelkästään helleajoon Sisiliaan. Ehkä nyt jotain suolattavan tien reunaa kannattaa välttää, mutta muuten. Lumi on vettä ja sulaa aikanaan pois. Normi keväthuolto ja taas mennään.Siis tuota tuota oonko mä nyt ihan pallo hukassa kun mun mielestä noi on kuitenkin vain metallia ja muovia ei tunnetta herätä se että jonkun kulkine on lumen peitossa. Eli vastaus kysymykseen ei käy sääliksi.
Kyllä ne mun pyöristä on lähtenyt sateesta piittaamatta irti. Ja mä ajelen pyörilläni en seisota.jaa ei kärsi. No et varmaan ole yrittänyt ottaa pyörän akseleita irti pyörästä joka on seissyt sateessa pitemmän aikaa. ne akselit ruostuu, sama on laakereissa. Alumiini ei ruostu, mutta hapettuu paskaksi. pakoputki/äänenvaimennin ruostuu ihan kunnolla. maalipinta nyt menee aina pihalla.
Aaah, niinpä, kyllä tämä kieltämättä on aikas mukavaaParas tilannehan olis, että asuu max 10 km duunista omakotitalossa ja järven rannalla, mutta moniko näin asuu ei ainakaan meikkis - valitettavasti![]()
Mä olen yleensä rasvannut niitä akseleita esim. renkaanvaihdon yhteydessä....jaa ei kärsi. No et varmaan ole yrittänyt ottaa pyörän akseleita irti pyörästä joka on seissyt sateessa pitemmän aikaa. ne akselit ruostuu, sama on laakereissa. Alumiini ei ruostu, mutta hapettuu paskaksi. pakoputki/äänenvaimennin ruostuu ihan kunnolla. maalipinta nyt menee aina pihalla.