• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eikö yhtään käy sääliksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jotkut oikein ajeleekin

Kuten nämä

aga.gif
Näitä porukoita mäkin olen ihmetellyt. Tapahtumakin on vielä jokavuotinen. Ja  
bowdown.gif
sille fjr-kuskille!

No siinähän se on muiden pyörien kanssa rivissä. Taitaa oikein pyörätelineessä olla.

Ei kyllä itsellä kävis mielessäkään säilyttää pyörää ulkona talven yli
veryangry.gif

Jokainen tyylillään ja onhan mp liikkeitä mitkä ottaa säilytykseen korvausta vastaan jos ei omista omaa tallia.

niin. kaikenlaista talvisäilytystilaa vuokrataan ja hinnat taitaa olla 20€ ylöspäin. Itsellä pyörä säilytyksessä työpaikalla lämpimässä liiketilassa

Syntiä tuollainen
kaboom.gif

Mielellään lämpimään, mutta ainakin kuivaan. Ois vaikka vaihtanut halvempaan pyörään jos ei rahat riitä tallipaikkaan.

Säälittää ainaku menee joutsenon "keskustaa" ni pihassa seisoo fazeri lumenpeitossa  
sad_orig.gif
Missä Joutsenossa on keskusta ja missä tämä pyörä siellä on? Oma pyörä onneksi sisätiloissa talvehtimassa
joutsenon keskusta on siellä missä on piranan sun muut s-marketit
biggrin.gif
vasta t'n''n ajoin siitä ohi ni siellä se yammu oli kerrostalonpihassa lumenpeitossa oikein kunnolla :/ (ja siis tuo kerrostalo on kelan vieressä)

Joo-o, luulis porukkalla nyt olevan talvisäilytykseen varaa, kun kerran on pyöräänkin, ei se ole mukavaa katsella noita ulkona jäätyviä pyöriä. Onneks niitä ei nyt talven aikana pahemmin oo eteen tullu
smile_org.gif

Voi vittu teidän kans
biggrin.gif
Get a life.. Pitäis varmaan itsekin ruveta surkuttelemaan yhden tutun T5 R AWD Volvoa,joka on tuos seissyt jonkun aikaa,kun on jakolaatikko paskana.Raukka reppana ihan lumessa ja kylmissään
pftroest.gif

voi pyörä raukkaa, sillähän voi tulla kylmä. Mut startista käymään ja baanalle, kesä tulee justiinsa
062802jumpie_prv.gif

Jokainen pitää / kohtelee omaisuuttaan niinkuin lystää. Mutta, kyllä kannatan jotakin muuta vaihtoehtoa kuin ulkona, yksin, pimeessä, kylmässä, märässä, roistojen seassa.......

No mihin se siellä ulkona menee? Onhan monen autotkin ulkona 20 vuotta eikä kukaan itke niiden vuoksi! Itse kyllä pidän lumisateesta pois mutta hei ne on rautaa ja loppujen lopuksi ei edes niin kalliita! Tietysti jos jonkun mopo vedetään pyöräkuormaajalla kasan päälimmäiseks tien varresta niin voi jo naarmuja näkyä
biggrin.gif

Jos kyseessä olisi elävä olento, remmin jatkeena, niin soittaisin poliisin paikalle.
Nyt on kuitenkin kyseessä kokoelma metallia ja muovia.
Jokainen säilyttäköön ajopeliään niinkuin itse haluaa. Tuhlattua energiaa kattella kun joku tuhoaa omaisuuttaan.
Tai katsoo parhaaksi säilyttää.
Itse säilytän lämpimässä tallissa, vuokratilaa.

Back