Ei, vaan perässä pitkät jatkuvasti päällä, ei vilkutteluja. On toiminut autolla sekä pyörällä, eli tilaa on tullut.Oikealta ohi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan perässä pitkät jatkuvasti päällä, ei vilkutteluja. On toiminut autolla sekä pyörällä, eli tilaa on tullut.Oikealta ohi?
Näin on, pakkohan se on vaan ohi mennä, ei siinä voi loputtomiin roikkua. Varsinkin kun nää nusailijat on yleensä myös niitä turhaanjarruttelijoita ja keskiviivan ratsastajia --> turvallisempaakin mennä vaan nopeesti ohitte ja jättää hituri yksinänsä säätämään.Kylläpä se taitaa olla ennemminkin normaalikäytäntö kuin poikkeustapaus, että Hesaan vievillä motareilla on pakko painaa oikealta ohi. Tietä kun ei anneta, ei sitten millään. Viimeksi tänään Corolla-setä paineli ihan rauhassa 100@120 km/h alueella, vaikka oikealla kaistalla oli Titanicin mentävä rako. Ensin otin vähän läheisyyttä, ja kun ei auttanut, niin pienellä ranneliikkeellä tilanteesta ohi.![]()
Vieläkös muistuu mieleen, että mitäköhän ne mahtoivat sanoaMitä teette kun nää bemu/mersu/volvo-kuskit ajaa v..ttuillessaan ohituskaistaa eikä päästä ohi vaikka vilkutat valoja takana, oikealle kaistallekin mahtuis! Ne kyllä vilkuilee taustapeiliin. Oikealta ohi?![]()
Eikös se ollu niin että mopotin on aina etuajo-oikeutettu, vai muistanko väärin. Kyllähän meitin hengissä pysymisen ehto on periaatteessa yrittää väistellä kaikkia muita liikkujia. Oisinpa tehty pellistä niinku autot, Käyttäisin oikeuttani liikeenteessä ihan toisin.Vieläkös muistuu mieleen, että mitäköhän ne mahtoivat sanoaMitä teette kun nää bemu/mersu/volvo-kuskit ajaa v..ttuillessaan ohituskaistaa eikä päästä ohi vaikka vilkutat valoja takana, oikealle kaistallekin mahtuis! Ne kyllä vilkuilee taustapeiliin. Oikealta ohi?![]()
tuollaisista tilanteissa siellä ajokortiin vaadittavilla teoriakursseilla?
Joskus jää vahva epäilys, että ainakin osalla nuo jutut menivät
osioon "Vitut mun tartte mitään kuunnella .. mä osaa ihan kaiken."
![]()
Asiaan on yksinkertainen selitys: Sull'on huono näkö, siis silmissä. Kun ei näe muita tielläliikkujia, ei ne myöskään häiritse.Kaikilla on nykyään vain oikeuksia, kenelläkään ei mitään velvollisuuksia, saati yhteistyökykyä ja huomioonottamista...
Mä en varmaan osaa yhtään liikennesääntöä, ajokorttikin taitaa olla ite tehty tai lahjaksi saatu, en muista enää. Mut oon kumminkin ilman ihmeempiä kommelluksia ajellu työkseni ja aika paljon muutenkin yli kolmenkymmenen vuoden ajan liikenteessä. Mikähän siinäkin mahtas olla?![]()
Ikävä kyllä Köpi, pahimmat törtöt eilenkin liikenteessä-> Mersut.Ajan sit autolla tai mopolla, meen ohi oikealta myös motarilla, jos se kaista vetää paremmin.
Sit toinen juttu, ne "vasemman kaistan omistajat" ei kylläkään oo mitään mese-volvo-bemu-audi-kuskeja, vaan kaikkia ruoste-paskaromuja jotka ei kulje mihinkään.
Kateelliset älkööt solvatko ko. laatumerkkejä. Menkää töihin ja ostakaa oma.
Jep, ohi sieltä mistä pääsee. Joka aamu ja ilta joutuu näin tekemään. Oikealta, vasemmalta, joskus välistä.Ajan sit autolla tai mopolla, meen ohi oikealta myös motarilla, jos se kaista vetää paremmin.
Sit toinen juttu, ne "vasemman kaistan omistajat" ei kylläkään oo mitään mese-volvo-bemu-audi-kuskeja, vaan kaikkia ruoste-paskaromuja jotka ei kulje mihinkään.
KYLLÄ NE ON ! Enkä solvaa merkkejä vaan kuskeja. Ja olen ostanut oman, paremman.[
No ilmanko kaikki näyttäs olevan niin ihanasti rempallaan...Asiaan on yksinkertainen selitys: Sull'on huono näkö, siis silmissä. Kun ei näe muita tielläliikkujia, ei ne myöskään häiritse.Kaikilla on nykyään vain oikeuksia, kenelläkään ei mitään velvollisuuksia, saati yhteistyökykyä ja huomioonottamista...
Mä en varmaan osaa yhtään liikennesääntöä, ajokorttikin taitaa olla ite tehty tai lahjaksi saatu, en muista enää. Mut oon kumminkin ilman ihmeempiä kommelluksia ajellu työkseni ja aika paljon muutenkin yli kolmenkymmenen vuoden ajan liikenteessä. Mikähän siinäkin mahtas olla?![]()
![]()
sanoi:Siis kysehän on juuri mese-volvo-bemu-audi-kuskien asenteista; ne kun huomaa että niitten "auto" ei ookkaan teitten kuningas eli nopein
Jos se on ollut alta pois ehtimisestä johtuva helpotuksen huokaus, kun ovat huomanneet, että se tosiaankin on iso pyörä, joka ajaa..?Ja oonpa saanut leveet hymytkin kun huomaavat että siellä onkin naiskuski isolla pyörällä joka uskaltaa ajaa![]()