mulla koko suku vastaan ei paitsi pappa joka itsekkin oli kova mopomies nuorena kaikkine saatanan jawoinensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ainakin ymmärsin tuosta Hannun tekstistä niin, että hän tarkoitti kaksinaamaisuutta liikenteessä. Yksin siis muka voi, ja saa, ajella niin kuin lystää, välittämättä omasta tai muiden turvallisuudesta. Sitten kun se oma pikku kullannuppu on siellä takapenkillä, kaikki muut tielläliikkujat muuttuvat suureksi uhaksi."Minen hyväksy ollenkaan näitä "lapsi autossa" varoituksia. Hieno homma, että on kiva vauva ja siitä tykätään ja koska ipana ei osaa pitää huolta itsestään niin häntä pitää isompien suojella.
Mutta mikä oikeus yksin ajaessa on nostaa riskitasoa? Miksi aikuisen elämä on vähempiarvoinen kuin lapsen? En hyväksy tätä, ja minut huolimattomuuttaan autollaan (yksin ilman lapsia ajaessaan) nurin teilaavalle kuljettajalle lupaan kummitella joka ainoana yönä koko hänen loppuelämänsä ajan."
Mitä ihmettä sinä tuolla tarkoitat.Nyt ei tainnut minulle aueta.
Nuo "lapsi autossa" tarrat on lähinnä perässäroikkujille tarkoitettuja.
Ei kuule ole ollenkaan kiva, kun sinulla on lapsi takapenkillä turvaistuimessa ja rekka roikkuu takapuskurissa.
Näitäkin tilanteita on nähty.
Kaikki takanatulijat ei ole varustettu normaalijärjellä, voi kun olisikin?
Yksin ajaessa nostaa riskitasoa.
Avaatko hieman, en ymmärrä mitä tarkoitat?
Samaa mieltä. Ainoat merkit, millä on merkitystä itselle ja muille, on valkoinen varoituskolmio tai jonkin sopivan mp-jengin nimi (ei MotOrg!) nahkaliivin selässä. Ja kumpaakaan en suosittele käytettäväksi omin tai äiteen luvinMä ainakin ymmärsin tuosta Hannun tekstistä niin, että hän tarkoitti kaksinaamaisuutta liikenteessä. Yksin siis muka voi, ja saa, ajella niin kuin lystää, välittämättä omasta tai muiden turvallisuudesta. Sitten kun se oma pikku kullannuppu on siellä takapenkillä, kaikki muut tielläliikkujat muuttuvat suureksi uhaksi.
Lyhyesti, aina pitäisi ajaa kuin "lapsi kyydissä". Eli välttää riskejä ja ottaa muut huomioon.