• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ee-speed?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PAPPA-63
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
033102beer_1_prv.gif
Onnea, Guppe!
033102beer_1_prv.gif

Huomenna saat kahvit sen kunniaksi ABC:llä.
talktohand.gif

Itse myyn autoja ja auta armias, jos laukaisisin asiaakkaalle tuon tyyppisen kommentin, ei tarvisi kauaa olla tällä alalla.
Juujuu, mutta myytkö sä niitä autoja omaan piikkiin omalta takapihalta vai helvetin isosta hallista jossa makaa toistasataa menopeliä, katolla on kuuden eri automerkin mainosvalot ja sun kolmen pomosi lisäksi muita työntekijöitä on toistakymmentä?

Yksityisyritteliäisyys kunniaan ja hieman persoonallisuuttakin näihin touhuihin, ei kaiken tarvi aina olla verovirastomaisen jäykkää.

Otetaan nyt osaa tähän keskusteluun, kun jonkilaisia kokemuksia on ee-speedistä.

Minä olen se asiakas, josta esko mainitsi, minun fasu joutui paperinpyörittäjien uhriksi, syksystä saakka asiaa vatvottiin, mutta eilen esko toi pyörän minulle. Itselleni ei jäänyt lainkaan paha maku suuhun (päin vastoin), pyörä tuli, itse en joutunut maksamaan lanttiakaan enempää mitä olin siitä maksanut, pyörä oli talven varastossa, sain spyballin ja huollon kipukorvaukseksi ja antoipa esko vielä "simaa" vapuksi. Mitään näistä ei olisi eskon pitänyt minulle antaa, kaupan purkua hän minulle ehdotti heti kun asiat alkoivat tökkimään, mutta minä jäin mielummin odottelemaan.

Olen täysin valmis asioimaan eskon kanssa vielä uudemman kerran

Eskolta pyörän ostin ja hienosti meni kaupat,aina vastas sähköpostiin/puhelimeen (tosin varattua hälytti monesti) ja en ihmettele miksi kun siellä tallissa käy
biggrin.gif
.Kiitokset Eskolle
062802jumpie_prv.gif

p.s Se pullo muuten jäi antamata oli kyllä mukana hakureisulla

Sami

Jepulis, ongelmitta minäkin Eskolta ylivuotiseni sain tuossa jokunen viikko sitten. Ja ihan paitövei, tallin ovelle tuotuna stadiin.

Tonnihuollonkin muuten huitaisi sunnuntaipäivänä, eli pyhänä, kun sovittiin, vaikka flunssaakin näytti olevan päällä sen verran kovasti, että buranaa nappaili siinä ruuvaillessa. Että siinä tekemisen meininkiä kerrakseen.

Kaikki myötätunto tietty täältäkin päin, jos joku ei oo päässy tien päälle!

Mutta siinäpä mun kokemuksia EE-Speedistä, ja kiitokset Eskolle. Taitaapa seuraava pyöränikin tulla Rajamäen suunnalta kun sen aika koittaa..

Ja ei muutaku hyviä kilometrejä kaikille!

Itse myyn autoja ja auta armias, jos laukaisisin asiaakkaalle tuon tyyppisen kommentin, ei tarvisi kauaa olla tällä alalla.
Juujuu, mutta myytkö sä niitä autoja omaan piikkiin omalta takapihalta vai helvetin isosta hallista jossa makaa toistasataa menopeliä, katolla on kuuden eri automerkin mainosvalot ja sun kolmen pomosi lisäksi muita työntekijöitä on toistakymmentä?

Yksityisyritteliäisyys kunniaan ja hieman persoonallisuuttakin näihin touhuihin, ei kaiken tarvi aina olla verovirastomaisen jäykkää.
Ai niin, että kun on toisella töissä tarvitsee osata käytöstavat ja jos on yksityisyrittäjä voi asiakkaalle laukoa ihan mitä sattuu ?!? No huh huh taas

Ai niin, että kun on toisella töissä tarvitsee osata käytöstavat ja jos on yksityisyrittäjä voi asiakkaalle laukoa ihan mitä sattuu ?!? No huh huh taas
No huh huh itsellesi. Käsittääkseni tämä Esko osaa käytöstavat, vaikka hieman humorististyylisiä kommentteja tänne toisinaan kirjoitteleekin.

itse tilasin ee-speedistä mustan z750 kawan viikko pari sitten. parin viikon kuluttua pitäisi olla ajossa. minusta Esko vaikutti ihan asialliselta mieheltä. toivottavasti kaikki menee putkeen ja pysytään aikataulussa

Tyhjänpäivästä "orgpiipitystä" tämmöstä valitusta ei muilta foorumeilta löydä..
Tehdään pikkuasioista hirvee haloo,tässä tapauksessa on vähän ehkä aihetta,mutta esim Tuupakan Yamaha-Center topic oli turhaa kitinää suurimmaksi osaksi.Tuntuu olevan kaikki mp-liikkeet perseestä,jos näitä sivuja lukee
confused_orig.gif

Tehdään pikkuasioista hirvee haloo,tässä tapauksessa on vähän ehkä aihetta,mutta esim Tuupakan Yamaha-Center topic oli turhaa kitinää suurimmaksi osaksi.Tuntuu olevan kaikki mp-liikkeet perseestä,jos näitä sivuja lukee
confused_orig.gif
Tällä ruusu&risu osastolla olisi jotain arvoa jos porukka hieman harkitsis ennen avautumistaan, ettei tarvis parin päivän päästä perua koko juttua. Nyt nää menee pas**njauhantaan.

Munhan ei ole pakko lukea näitä mutta luenhan mä pas**mjauhannankin, vaikka ei olisi pakko.

Tässä ketjussa tuli ee_lle aika paljon ruusuja, joten kun vaihdan pyörää, taidan menne ee:lle.

Juu, ei tämän perusteella eetä voi kovin matalaksi laittaa. Oikeasti p***afirmojakin on olemassa. Haukuttaiskos taas vaihteeksi motoclinicciä? Ei ole aikoihin kuulunut mitään, onkohan se pystyssä?

Täähän on tyypillistä....kaveri mainosti joka puolella...."tyytyväiset" asiakkaat mainosti.....myynti kasvoi......ja kaveri ei enää pystynytkään pitämään lupauksiaan...koska liiketoimintaan ei satsattu samass suhteessa....
ÄLKÄÄ ihmeessä maksako KOKO summaa kerralla....puolet ensin, kun lupaus jostain on ja puolet vasta sitten, kun pyörä on kotona..
Noi myyjän vastaukset ei taas oikein ole fiksuja...voi olla, et hänen näkökulmastaan on sama, jos pyörä viipyy kuukauden tai kaks, mut ostajan näkökulmasta se EI todellakaan ole sama...
ja tää olis hyvä muistaa liiketoiminnassa....jokainen asiakas on potentiaalinen....hän vie eteenpäin viestiä siitä, oliko tyytyväinen kauppiaaseen vai ei...
Ja huono viestikertautuu tuhatkertaisesti,hyvä vain kymmenkertaisesti....
Jos kauppiaalla räjähtää kysyntä satakertaisesti, muistakaa lisätä siä kapasiteettia kans...yks ihminen ei pitkälle hoitele tollasia hommia.....

confused_orig.gif
Käys vilkaisee mp-foorumin topicia samasta aiheesta...vuosi sitten...

Ohi topicin ehkä, mutta millainen takuu ee-speedin vehkeissä on?
Jos ostan pyörän sieltä ja asustelen Oulussa saanko takuu huollattaa Oulussa vai pitääkö roudata ee-speedille?

Back