moro JP,
Tossa surffailin foorumissa ja löysin kaverin, joka oli käynyt samassa paikassa samantyyppisellä vehkeellä minua ennen:
(Yamaha talk sivulta 7)
Kokemuksia Thunderacesta
->Kuume on kova,
Lähetti: kuuhake
Kesä. 30 2004,20:42
laitoin viime talvena omaan thunderaceen wisecot,dynojetin suutinsarjan,k&n-filsun ja akran kokoputkiston.en kyllä huomannut että väännöt olis hävinnyt.säädätin ip-dynossa,takaselta 148hv ja väännöt 115.itse olen tyytyväinen pyörään.
pysyn maalla ja toivottavasti muittenkin mukana tehoilla, mitkä ne nyt sitten ovatkaan (dynojen erot tietty ja ilmanpainekkin vaikuttaa->korkealla pohjoosessa on ilma ohuempaa
) tarkoitus oli säädättää vaan huonosti seostettu kone. Suhtaudun itsekkin kriittisesti mopottimeni käppyröihin kun en ole itse lukenut/kuullut noin pirteää vakiota mistään. Muita mopotteja tuossa penkissä on käynyt useita satoja, eikä ole liian positiiviselta vaikuttanut on kun verratu eri penkin tulokseen...tiedä taas ?
-palaillaan-
Tossa surffailin foorumissa ja löysin kaverin, joka oli käynyt samassa paikassa samantyyppisellä vehkeellä minua ennen:
(Yamaha talk sivulta 7)
Kokemuksia Thunderacesta
->Kuume on kova,
Lähetti: kuuhake
Kesä. 30 2004,20:42
laitoin viime talvena omaan thunderaceen wisecot,dynojetin suutinsarjan,k&n-filsun ja akran kokoputkiston.en kyllä huomannut että väännöt olis hävinnyt.säädätin ip-dynossa,takaselta 148hv ja väännöt 115.itse olen tyytyväinen pyörään.
pysyn maalla ja toivottavasti muittenkin mukana tehoilla, mitkä ne nyt sitten ovatkaan (dynojen erot tietty ja ilmanpainekkin vaikuttaa->korkealla pohjoosessa on ilma ohuempaa
-palaillaan-