Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Mitä.
Jos.
Ei.
Ole.
Syksyllä.
Rahaa.
Tilata.
??????
Ja.
Mistä.
Tiedät.
Ettei.
Keväällä.
Ole.
Enää.
Pakkasta.
Kun.
On.
Sitte.
Pakko.
Tilata.
??????
Mitäpä jos tilaat nyt vaan sen mitä tarvit ensimmäisiin reeneihin/ kisoihin?PrivateeR sanoi:No viime keväänä ainoat Botnian viikonloppuharjoitukset ennen avauskisaa oli 28-29.4. joten kyl siinä tulee melko kiire.
On muute hemmetin hyvä idea, miksen mä itse tuota keksinyt!scuuba sanoi:Mitäpä jos tilaat nyt vaan sen mitä tarvit ensimmäisiin reeneihin/ kisoihin?

Josta tulikin mieleen että jos oikeesti keväällä iskee hätä, niin tommoset saat meikäläiseltä jollain sopivalla halvennuksella:PrivateeR sanoi:On muute hemmetin hyvä idea, miksen mä itse tuota keksinyt!
Noniin eiku rengaskauppaan... Noniin, yks uus takarengas lisätty ostoskoriin....
....ainii ei mulla vieläkää ollu siihe rahaa![]()
Kiitos! Pidetään mielessä (jos ne enää sillon on saatavilla).scuuba sanoi:Josta tulikin mieleen että jos oikeesti keväällä iskee hätä, niin tommoset saat meikäläiseltä jollain sopivalla halvennuksella:
Käyttämättömiä eturenkaita:
120/70 MS3 (medium) paisto 44/16, 178e
120/70 MS4 (medium-hard) 24/16, 178e
Käyttämättömiä takarenkaita:
195/65 MS4 (medium-hard) 31/16, 229e
205/60 MS5 (hard) 11/16, 199e
Tuurihaukka sanoi:Miten nuo KR106/108 ja D212 GP eroaa toisistaan, kuvioinnin lisäksi?

PrivateeR sanoi:Mitä.
??????
Pienellä budetilla pienemmällä riskillä, sitten kun on varaa mällätä niin riskiäkin voi nostaa (tilauksissa, osissa, vauhdissa).hidas57 sanoi:Vertasin nyt irrallaan olevia GP racer D212:ta, koko 200/55, ja KR108:aa koko 195/65. Edellä mainittu radalla ajettu ja jälkimmäinen uusi. Silmämääräisesti hyvin samankokoisia, leveys ja halkaisija . Ajettu rengas näyttää pyöreämmältä, eli korkeampi profiili reunasta keskikohtaan. Luultavasti tuntuu koon puolesta hyvin samalta.
Tuo D212 tuli tälle vuodelle vasta myyntiin. GP pro D212 on sen esikuva. Nyt on myyntiin tullut GP pro D213. Noissa pro-malleissa on samat seostunnukset kuin KR:ssä ja ovat kisarenkaita. GP racereissa on kaksi seosta eteen ja taakse.
Eikö noi vastaavat seokset oo ollu muutaman vuoden jo vanhassaki mallissa, ja kokokin lienee aika lähelle vanhaa 190/55 uudelleen nimettynä?JMH sanoi:Perskeles. Nuo uudet 213 Prot vaikuttavat hyviltä, kun on 180/60 vaihtoehto ja seokset selkeitä.
Damsku sanoi:Eikö noi vastaavat seokset oo ollu muutaman vuoden jo vanhassaki mallissa, ja kokokin lienee aika lähelle vanhaa 190/55 uudelleen nimettynä?![]()

Kyllä minä sen ymmärrän oikein hyvin... mutta kun minä yhtä vilpittömästi yritän kertoa ettei syksyllä ole varaa renkaisiin, ja sen jälkeen seuraava vinkki on "kannattaa ostaa syksyllä", johon minä vastaan että ku ei vieläkää oo varaa syksyllä, seuraava kommentti on "suosittelen ostaa syksyllä" ....... ni tuota, harmittaa vain koko ajan enemmän se että EI ole varaa syksyllä. Eikä sen vaihtoehdon pommittaminen tuo mulle tyhjästä sitä rahasummaa, jolla tekisin vilpittömistä suosituksista totta....Turder sanoi:Oikeasti, porukka vilpittömästi suosittelee, että turha riskeerata talvipakkasille tilausta.
PrivateeR sanoi:Sanoin just kesällä mun (mekaanikko)kaverille että en helvetissä ala rengasraudan kanssa vaihtamaan nakkeja kesken päivän radalla. Joko vaihdan koneella paikan päällä (jos jollain sellanen siellä on) tai sitte vaihdan ennen reissua.