• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dunlop/ Duell kampanja, 30€ palautusta (bensalahjakortti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Dunlop = Duell Suomessa. Mietin tässä tota 10€ virhettä. Jos esim 1000 motoristia osti Dunlop renkaat ja hakee tätä palautusta niin "säästö" on yhteensä 10000 euroa. Kyse ei ole siis mistään pikkurahasta!
Tai jos joka kerta kun minulta yritetään "kusettaa" 10€ antaisin asian olla, saattaisi sekin olla vuositasolla (tai ainakin elämän aikana) aika iso summa.

Aa...okei. Ja ostit Dunlopit ton 30e hyvityksen takia-ko? Oisit ostanu muutenkin kyseistä merkkiä? Kuhan aattelin et elleivät ois ryhtyny moiseen kamppikseen laisinkaan,mikä sit oiskaan ollu "säästö"...nim. itse jätin misukan kamppanjan aikana hakemati sen yhden renkaan(oisko ollu 10e)hyvityksen ihan vaan ku ei jaksanu nähdä "vaivaa" ja kunnei tää muutenkaan niin kovin ilmasta oo.

Kympillä saa ehkä 6l bensaa eli pyörällä pääsee tampereelta hämeenlinnaan hissutellen.

Mutta periaate on periaate. Varmasti tahallaan on huijattu.

Ja ei sillä, kyl mä ton periaate-juitskan ymmärrän hyvinkin. Ite laitoin just tänään melkosta paska-palautetta Forecalle sääennusteista ku piti olla kelit kohillaan klo 16 ja vettä tuli ku esterin hanurist(eikä ollu ensimmäinen lipsuminen tänä suvena). :p
P.S Ei oo vieläkään selvinny...

Meitä on moneen junaan! Jotkut on sitä mieltä että "kymppi sinne tai tänne" ja minä olen sitä mieltä että jos jotain luvataan niin siitä pidetään kiinni!
Sekin huvittaa kun nyt noi eri rengasmaahantuojat lukee tätä ketjua ja huomaavat "Katoppa noi morotistit on tommosia että niille voi luvata mitä tahansa! Ne ostaa eikä ne sitten välitä vaikkeivat saakaan sitä mitä on luvattu... helposti kusetettavaa porukkaa näköjään!"

Mun mielestä kyse justiinsa samasta asiasta! Jotain luvataan... Niin se lupaus myös pidetään! (Näin pitäisi olla!)

Joo. Mä ymmärrän periaatteen tosi hyvin, ja itsekin periaatteen miehenä olisin purnannut, jos olisi puuttunut vaikka 10 senttiä. Mutta ennen firman vastinetta olisi ehkä voinut vähän pehmentää messagea. Jos firmasta olisi tullut vittuilua, sitten kyllä voi aloittaa loanheiton.

Mun mielestä Duellilta vastattiin asiallisesti, enkä tosiaan usko, että tuon kaltainen talo alkaa jostain rengaskamppiksen vouchereista tieten tahtoen kusettamaan. Täällä on lopulta aika pienet piirit. Itse asiassa, jos olet ensimmäinen, joka on asiasta ollut yhteydessä, olisin ehkä hieman yllättynyt, jos ei tulisi jotain pikku lisäkivaa.

Jan76 sanoi:
Ja ei sillä, kyl mä ton periaate-juitskan ymmärrän hyvinkin. Ite laitoin just tänään melkosta paska-palautetta Forecalle sääennusteista ku piti olla kelit kohillaan klo 16 ja vettä tuli ku esterin hanurist(eikä ollu ensimmäinen lipsuminen tänä suvena). :p
P.S Ei oo vieläkään selvinny...

Siis sulle ei oo vielä selvinnyt että kello 16 tuli vettä kun esterin perseestä ? Etkö kattonut ikkunasta ? Vai huomasitko vasta kun pääsit kello 17 perille ?

tontze sanoi:
Siis sulle ei oo vielä selvinnyt että kello 16 tuli vettä kun esterin perseestä ? Etkö kattonut ikkunasta ? Vai huomasitko vasta kun pääsit kello 17 perille ?

Kyl mulle tuli selväks...forecallekin tuli muttei heidän ennusteessaan...tai jotain.

Kyllä muakin ärsyttää, että lupasivat 30€ bensalahjakortin kun laittaa dunlopit alle ja sit tuleekin vain 20€.
Periaatekysymys toi on ei mikään taloudellinen tappio. Jos mainoksessa jotain luvataan niin kyllä lupaukset täytyy pitää. Huonosti hoidettu homma ja ei ainakaan firman imagolle hyväksi.

Back