Nysse sanoi:
Tuon hankkimista ajatellut voisi kysyä irtoaisiko 899,- kun tosiaan pari nurkkaa vähemmän kuin luvataan
...Sori OT omalta osaltani
Edit: Siteeksi asiaakin eli Iltalehti kerää kokemuksia harhaanjohtavasta mainonnasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nysse sanoi:
Go-Za sanoi:Dunlop = Duell Suomessa. Mietin tässä tota 10€ virhettä. Jos esim 1000 motoristia osti Dunlop renkaat ja hakee tätä palautusta niin "säästö" on yhteensä 10000 euroa. Kyse ei ole siis mistään pikkurahasta!
Tai jos joka kerta kun minulta yritetään "kusettaa" 10€ antaisin asian olla, saattaisi sekin olla vuositasolla (tai ainakin elämän aikana) aika iso summa.
Jan76 sanoi:Ja ei sillä, kyl mä ton periaate-juitskan ymmärrän hyvinkin. Ite laitoin just tänään melkosta paska-palautetta Forecalle sääennusteista ku piti olla kelit kohillaan klo 16 ja vettä tuli ku esterin hanurist(eikä ollu ensimmäinen lipsuminen tänä suvena).
P.S Ei oo vieläkään selvinny...
tontze sanoi:Siis sulle ei oo vielä selvinnyt että kello 16 tuli vettä kun esterin perseestä ? Etkö kattonut ikkunasta ? Vai huomasitko vasta kun pääsit kello 17 perille ?
Vai tämä on huomiohuoraamista? Mites se kun herra (GuessWho) itse väitti, että omistaa tekijänoikeudet pokeriajoihin?
Lisäys: aika jännä, että edellinen mun viesti oli taas poistettu? Perus meininki siis.