s4 kakspuolisella, s4r ykspuolisellabtw. onko s4/s4r normaalilla eli kakspuolisella takaswingillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
s4 kakspuolisella, s4r ykspuolisellabtw. onko s4/s4r normaalilla eli kakspuolisella takaswingillä?
Good point, mutta eikös Ducatismi ja Ducatisti ole kaksi eri asiaa. Toki tarkoittanet, että kun en kauheasti ole Ärrällä ajanut, niin sitten en osaa ajaa sillä.. Right?Eli aito Ducatisti on, kun tykkää merkistä. Hienoa."Aidot" Ducatistit ajavat niillä pyörillään, oli kytkin märkä tai ei.No jos kaveri on "aito" Ducatisti, niin kuiva kytkin ilman muuta ja jos taas on japskista aitoon moottoripyörään siirtyvä, niin varmaan se märkäkin kytkin aluksi kelpaa.![]()
![]()
Kyl se vaan aitoa Ducatismia on tykätä niistä asioista, joita Italian pojat ja tytöt on siihen peliin keksineet laittaa ja syystä.
Tulee monta japanilaismerkillä ajavaa aitoa Ducatistia maahan.
Tässäkin lienee sitten sitä "ainoaa aitoa" tykkäämistä vielä olemassa.
Minulla on vanha Fenderin kitara nurkassa. Olenko kitaristi?
Noooway.
Tuossa on harvinaisen paljon pointtia. Voi kun oppis joskus oikeesti soittamaan. No se on kanssa treenauksesta kiinni, niin ku moni muukin osaaminen tässä maailmassa. Se harrastuskin itsessään on kivaa, kun menee asiassa eteenpäin.Alkaa taas menemään väännöksi Italo vs. muu maailma.Minulla on vanha Fenderin kitara nurkassa. Olenko kitaristi?
Noooway.
No, minulla on tuossa vieressä joku Stratocaster-kopio ja voin todeta että Helpompi se Ducati on saada laulamaan kuin skitta soimaan.
Kyyyllä liittyy. Välillä olen tosiaan ajanutkin sillä..Heh... liittyykö Ducati-harrastamiseen jotain ajamistakin?
Eikös niitä vaan korjata ja räplätä tallissa? Ajelulla käydään ehkä kerran-pari vuodessa?
![]()
Juu, kyllä skebat on aina yksilöitä niin kauan kun ne on puusta tehtyjä. Vanhoista löytyy huippuja ja huonojakin mutta ne on kaikki sentään Jenkkejä.. Nykyäänhän ei tiedä mistä päin ne kepit oikein tulee.Mulla lojuu tuossa aito Strato ja se on kyllä surkeaa laatua jos vertaan maineeseen ja laatuun mikä pyörässä on..
Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...Good point, mutta eikös Ducatismi ja Ducatisti ole kaksi eri asiaa. ..Eli aito Ducatisti on, kun tykkää merkistä. Hienoa."Aidot" Ducatistit ajavat niillä pyörillään, oli kytkin märkä tai ei.No jos kaveri on "aito" Ducatisti, niin kuiva kytkin ilman muuta ja jos taas on japskista aitoon moottoripyörään siirtyvä, niin varmaan se märkäkin kytkin aluksi kelpaa.![]()
Kyl se vaan aitoa Ducatismia on tykätä niistä asioista, joita Italian pojat ja tytöt on siihen peliin keksineet laittaa ja syystä.
Noooway.
Lisää hämmennystä tuottaa kertomasi fakta että "aito" Ducatisti ajaa vain kuivakytkin Ducatilla.
Siis, viralliselta maahantuojalta ostettu märkäkytkin Ducati, jota kuljettaa asiasta innostunut motoristi, ei sinun mielestä ole semmoinen "aito". Todella hämmentävää....
Huh, en koskaan uskalla ostaa isoa D:tä. En opi millään näitä kaikkia "aitojen Ducatistien" laatimia aitoussääntöjä. Toisaalta, ei kait sillä "aitoudella" ole merkitystä muualla kuin nakkikoski kehuskelu keskusteluissa. Ja tietty netissä, joissain porukoissa.
![]()
Tähän ei varmaan paljon muuta voi sanoa kuin soveltaa vanhaa amerikansananlaskua:Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...
Lisää hämmennystä tuottaa kertomasi fakta että "aito" Ducatisti ajaa vain kuivakytkin Ducatilla.
Siis, viralliselta maahantuojalta ostettu märkäkytkin Ducati, jota kuljettaa asiasta innostunut motoristi, ei sinun mielestä ole semmoinen "aito". Todella hämmentävää....
No voe hyvänen aika.Good point, mutta eikös Ducatismi ja Ducatisti ole kaksi eri asiaa. ..Eli aito Ducatisti on, kun tykkää merkistä. Hienoa."Aidot" Ducatistit ajavat niillä pyörillään, oli kytkin märkä tai ei.No jos kaveri on "aito" Ducatisti, niin kuiva kytkin ilman muuta ja jos taas on japskista aitoon moottoripyörään siirtyvä, niin varmaan se märkäkin kytkin aluksi kelpaa.![]()
Noooway.
Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...
Huh, en koskaan uskalla ostaa isoa D:tä. En opi millään näitä kaikkia "aitojen Ducatistien" laatimia aitoussääntöjä. Toisaalta, ei kait sillä "aitoudella" ole merkitystä muualla kuin nakkikoski kehuskelu keskusteluissa. Ja tietty netissä, joissain porukoissa.
![]()
Oon kyllä voinut korostaa että mun ärrä on "aito" Suomipyörä, jossa on maahantuojan takuu, koska se voi tuollaisessa erikoispyörässä olla jollekin tärkeää.., varsinkin pyörän jälleenmyyntiarvon suhteen, koska "Suomipyörät" on ja tulee olemaan paremmissa hinnoissa kuin harmaatuodut, nyt ja aina, mutta en ymmärrä miten se Ducatismiin tai Ducatistiin liittyy..![]()
Mitähän nyt oikein yrität sanoa? Kaikestapa sinäkin hämmennyt suotta päiten. Mulla on kyllä ollut myös toinen Ducati, jolla on enempi ajettu, eli siis olen Ducatisti myös ajamisen suhteen..![]()
Ens kesänä ajellaan sitten Ärrällä ja Harrikalla riippuen siitä haluuko joku kyytiin vai ei ja toisaalta sen perusteella kumpi huvittaa enempi.
Ja ehdottomasti aidompi Ducatisti on se joka ajaa kuivalla kytkimellä. Onhan se nyt päivän selvää..![]()
Sä olet nyt ymmärtänyt lähes kaiken lähes täysin väärin. Ducatin saattaa ostaa ne, jotka haluaa sellaisen ihan vapaaehtoisesti ja jos siinä halutussa mallissa sitten on märkä kytkin niin voi voi. Sellasta se on. Ei aina voi saada kaikkea. Varsinkaan jos sitä kuivaa kytkintä ei sitten sattuis edes haluamaan niin whats the problem?
Älä ota kaikkee niin vakavasti.![]()
That is the point..Tähän ei varmaan paljon muuta voi sanoa kuin soveltaa vanhaa amerikansananlaskua:Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...
"If you have to ask, you wouldn't understand... and you ask a lot!"
![]()
Ei kun "Whats the point" jos täytyy selilitellä ja puolustella näkemyksiään niin on jo hakoteillä koska mitä noihin valintoihin ja tykästymisiin tulee niitä ei voi edes järkevästi tekstiin pukea. Jos nyt jonkun mielestä aito perinteinen ducati kilkattaa rahisee kolisee ja hän määrittelee oman arvomaailmansa mukaisen aidon ducatistin sillä perusteella FINE, suotakoon se hänelle.That is the point..Tähän ei varmaan paljon muuta voi sanoa kuin soveltaa vanhaa amerikansananlaskua:Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...
![]()
![]()
Niin, näitä sääntöjä on niiin paljon, että on pakko kysyä niiden määrittittelijältä. Eihän se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka luulee tietävänsä.Tähän ei varmaan paljon muuta voi sanoa kuin soveltaa vanhaa amerikansananlaskua:Aikanaan määrittelit, että "aito Ducatisti" ostaa laitteensä viralliselta maahantuojalta. Onko siis vähemmän aito Ducatisti, jos ajaa rinnakkaistuodulla pyörällä? Entä, jos pyörä on hankittu ulkolaiselta viralliselta maahantuojalta. Onko silloin se ainoa oikea "aito" lainkaan? Mikäli pyörä on ostetu viralliselta maahantuojalta, mutta pyörää ei ajeta juurikaan, onko silloin "aito". Entä, jos ajaa paljon, pyörä on rinnakkaistuotu, mutta ei tykkää pyörästään. Onko silloin "aito" Hämmentävää...
![]()
Väärin meni valistunut arvaus. Minulla ei em sääntöjä ole....Sinulla on todennäköisesti aivan samanlaisia "aitoussääntöjä"
Kyllähän sä ainakin tukaatisti olet, myönnä pois!Pitää sekin lisätä tuohon kuivaan kilinään, et peliin pittää vaihtaa 48 hampainen kello ja kaikki suojakopat mäkeen.
Stock on aika vaisu ja koppakin suht hirvittävä... pöydällä makaa jo STM ja odottelee ajamattomaan peliin pääsyä. En edes kuvittelis ajavani se harmaa stock koppa kiinni ja se vaisu rahina sisällä.
en kai mä edes lukeudu tukaatistiksi saatikka tukaatismiin.. ajanhan kuitenkin vanhoilla jenkkivessoilla "samaan aikaan"... joten kutsunkin tätä ennemminkin "sairaudeksi"![]()
Et sä mitään opi kuitenkaan. Sama jankkaus jatkuu... ja jatkuu... ja jatkuu...Väärin meni valistunut arvaus. Minulla ei em sääntöjä ole....Sinulla on todennäköisesti aivan samanlaisia "aitoussääntöjä"
Täälä yritän aitoussäännöistä lisää tietoja saada, ja oppia.
Nätti vehje, ... ja sitten se mutta... pyöreä etuvalo. En tajua. Ikäänkuin muotoilija olisi tehnyt duuninsa 80% hyvin ja sit lätkännyt pyörään pyöreän etulampun kun niitä löytyy varastosta ylimääräisiä. Sama hölmöily on tehty myös Moto Morineissa (ja edit: nyt kun tarkemmin katselen, niin aika monessakin tämän tyyppisessä pyörässä).Odotus on loppunut vihdoinkin.. http://www.ducati.com/
696 näyttää ainakin mun silmään tosi makeelta!![]()
Heh, mä taidan olla sitten jo "terminaalivaiheessa"... Pyöränä Ducati ja autona Saab. Molemmat punaisia tottakai, koska punainen on nopein väri.Kyllähän sä ainakin tukaatisti olet, myönnä pois!Pitää sekin lisätä tuohon kuivaan kilinään, et peliin pittää vaihtaa 48 hampainen kello ja kaikki suojakopat mäkeen.
Stock on aika vaisu ja koppakin suht hirvittävä... pöydällä makaa jo STM ja odottelee ajamattomaan peliin pääsyä. En edes kuvittelis ajavani se harmaa stock koppa kiinni ja se vaisu rahina sisällä.
en kai mä edes lukeudu tukaatistiksi saatikka tukaatismiin.. ajanhan kuitenkin vanhoilla jenkkivessoilla "samaan aikaan"... joten kutsunkin tätä ennemminkin "sairaudeksi"
Eikös teidän molemmat kaksipyöräiset ole nykyään tukaateja ja jenkkipeli mennyt vaihdossa? Nelipyöräiset on sitten erikseen.![]()
Sitä paitsi tukaatismi ei ole sairaus, saabismi kylläkin![]()