G
Guest
Guest
Minua ei kiinnosta pätkääkään eri tyyppisten moottoreiden vertailut keskenään. Jos puhutaan veekakkosista, niin vertaillaan sitten niitä. Oikeastaan pelkäsinkin viestiä kirjoittaessani, että tästä tulee taas samanlainen paskanjauhantajuttu kuin aikaisemmat ja jos tämä siihen menee, niin lupaan, etten enää nimimerkkiäni täällä näytä. Aloitin jutun ducati-palstalle sillä mielellä, että aihe saattaa kiinnostaa näillä mopoilla ajelevia. Jos olisin halunnut aloittaa paskanjauhantaketjun ja haastaa riitaa, niin viesti olisi ollut toisenlainen ja toisessa paikassa.
Mielessäni ollut jutun pointti oli se, että muutaman vuoden vanhasta, reilusti pienemmästä koneesta otetaan sama teho, kuin tehtaan jäljiltä olevasta uudemmasta ja suuremmasta koneesta. 999R, joka antaa 130 hp renkaalla on minun mielestäni "pientä" hienostelua vailla. Kyseessä kuitenkin koneet, joissa on samanlainen alakerta ja molemmat rekisteröityjä katumopoja.
Eli te, jotka ajattelette tämän harrastuksena, niin mopoissanne saattaa olla mielenkiintoista kaiveltavaa.
Mielessäni ollut jutun pointti oli se, että muutaman vuoden vanhasta, reilusti pienemmästä koneesta otetaan sama teho, kuin tehtaan jäljiltä olevasta uudemmasta ja suuremmasta koneesta. 999R, joka antaa 130 hp renkaalla on minun mielestäni "pientä" hienostelua vailla. Kyseessä kuitenkin koneet, joissa on samanlainen alakerta ja molemmat rekisteröityjä katumopoja.
Eli te, jotka ajattelette tämän harrastuksena, niin mopoissanne saattaa olla mielenkiintoista kaiveltavaa.