Oho!Erehdyin arvelemaan tuossa 999R-keskustelussa tuon koneen toimintaa, koska sen tuottama teho tuntui jotenkin vaatimattomalta.
Melkeen samat teholukemat kuin mun 998:ssa! Ei kai pelkästään ajoituksia säätämällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho!Erehdyin arvelemaan tuossa 999R-keskustelussa tuon koneen toimintaa, koska sen tuottama teho tuntui jotenkin vaatimattomalta.
Tarkoititko siis R:n tehoja? Ne on ihan tehtaan vakiotehot tuolla mukana tulevalla puoliputkella, DP-filsulla sekä ns. "race"-mallisella ruiskun ohjausyksiköllä.Oho!Erehdyin arvelemaan tuossa 999R-keskustelussa tuon koneen toimintaa, koska sen tuottama teho tuntui jotenkin vaatimattomalta.
Melkeen samat teholukemat kuin mun 998:ssa! Ei kai pelkästään ajoituksia säätämällä?
Luulisin että tarkoitti tuon 888:n esittämiin printteihin verrattuna melkein sama kuin 998, eikä R:ään..Tarkoititko siis R:n tehoja? Ne on ihan tehtaan vakiotehot tuolla mukana tulevalla puoliputkella, DP-filsulla sekä ns. "race"-mallisella ruiskun ohjausyksiköllä.Oho!
Eli paljonkos siinä 998:ssa sitten oikein on ja milläs ne on saatu aikaiseksi? Kiinnostaapi.
t. Spagu
Luulisin että tarkoitti tuon 888:n esittämiin printteihin verrattuna melkein sama kuin 998, eikä R:ään..[/QUOTE]Eli paljonkos siinä 998:ssa sitten oikein on ja milläs ne on saatu aikaiseksi? Kiinnostaapi.
t. Spagu
Eiköhän se nyt ole selvä, että tuollaisia muutoksia ei saada pienillä muutoksilla. Mikään mylly ei voi olla niin päin seiniä kasattu, että esim nokkia ajoittamalla, ruiskua ja sytkää säätämällä sais tollasia nousuja.Joku voisi "vuotaa" ne tiedot tänne, jos on saanut ne privana. Tollanen pihtaaminen ei oo mistään kotoisin![]()
Kiinnostaa sen takia niin pal, että jos ne viritykset tosiaan ovat olleet pieniä, niin mitä ne oli ja miten tehty jne.
ja mahdollisesti selviäisi myös ducatin laatu.![]()