Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinkö? Pieni esimerkki (11 viestiä) ketjusta "Ducatin tehoista, kun kone tehdään oikein"En kannata moderoinnin muuttamista. Ei ne väittelyt sinne itsestään synny ja pysy yllä. Jos ei halua väitellä turhasta, niin sitten ei kannata siihen itse osallistua. Ei kukaan jaksa yksin jauhaa samaa.
No voi kauhia.. Ei niitä tartte lukea jos ahdistaa!Niinkö? Pieni esimerkki (11 viestiä) ketjusta "Ducatin tehoista, kun kone tehdään oikein"En kannata moderoinnin muuttamista. Ei ne väittelyt sinne itsestään synny ja pysy yllä. Jos ei halua väitellä turhasta, niin sitten ei kannata siihen itse osallistua. Ei kukaan jaksa yksin jauhaa samaa.
KnightOfNi
JP_445
Tylyttäjä
Tylyttäjä
Tylyttäjä
JP_445
gikseri
Tylyttäjä
Tylyttäjä
JP_445
kaasunalle
gikseri
pelkkää R4 paskan jauhantaa. Aihe olisi hemmitin kiinnostava, mutta niin kuin eräs kirjoitti - "jos tämä menee taas Suzuki kehumiseksi, niin en kirjoita enään tähän palstaan". Arvokasta tietoa ja tietämystä katoaa.
Älä ny poista mitään..No hei helpottaako jos käyn poistamassa kaikki omat kommentit sieltä. Luulis nyt kele että Ducati miehiäkin kiinnostaa tietää mitä koneelle voi tehdä ja mitä kannattaa tehdä. Ottomoottori on kumminkin molemmissa ja sen yleinen parantaminen on saman tyylistä. Toinen syy miksi aloitin sinne enemmän kirjoittamaan on se syy ettei siitä "viritetyn" Ducatin koneesta annettu enempää tietoa. Kumman teen, poistanko ne kirjoitukset sieltä vai annan mahdollisuuden teille muillekkin oppia jotain koneen tekemisestä?
Mitä se on muilta pois, jos reppanat Ducatiuskovaiset ajavat pyörillä joita pitävät hyvinä?Hyvähän se on ,että palautetaan välillä maantasalle,kun putkirunkohäkkyröistä luullaan ihan mahdottomia..
Tylyttäjä jutuista on suurin osa sentään faktaa,eikä mitään essonbaari puheita.
Itse olen kyllä ajoittain varsin kärkkäästi kirjoitellut, myönnän. Olen kuitenkin sitä mieltä, että joidenkin innokkaiden japsipyöräkuskien hyvin monessa Ducatiin liittyvässä keskustelussa esittämät tehokäyrät menevät ehkä hieman yli.Näin on. Tylyttäjän jutut sentään perustuvat mitattuun faktaan, ducatistit elävät unelmissaan.Hyvähän se on ,että palautetaan välillä maantasalle,kun putkirunkohäkkyröistä luullaan ihan mahdottomia..
Tylyttäjä jutuista on suurin osa sentään faktaa,eikä mitään essonbaari puheita.
Minulla ei mitään ole ducateja vastaan, päinvastoin. Sitä en sen sijaan ymmärrä, että ylistetään omaa merkkiä maasta taivaisiin vaikka faktat puhuvat ihan toista.
Just joo olisivat siirtäneet tämän tuonne p:n jauhantaan jos alkoi häiritsemään, vaan ei, taas jollain syttyiEi voi sanoa muuta kuin että ihme meininkiä! Aihehan oli Ducati-palsta, ja siitähän väännettiin!
Siellä monia ihan arvokkaita ja ihan vaivalla kirjoitettuja viestejä. Jos tää tätä alkaa olemaan, niin se on morjens tälle forumille.
Jäykkis moderaattorit, onko "valta" kihahtanut hattuun?
Tää oli juurikin sopiva varoventtiili kaikille junteille, jotka ei vaan voineet olla jankkaamatta samoista asioista uudelleen ja uudelleen. Ei se moderoimalla sen paremmaksi muutu. Ehkä näitä moderoituja voorumeita tarvitaan hemmoille, joilla ei riitä oma älli olla nielemättä joka syöttiä siimoineen päivineen.No niin - menipähän tämäkin threadikin persiilleen.
Noniin... laitetaas jäitä hattuun. Ducati-palstalla on mielenkiintoista luettavaa ja kommentoitavaa, mutta sinne ei tarvita R4-tehokäppyröitä siinä määrin mitä sinne niitä nyt on jo häirinnäksi asti lähetetty. Ja tämä tehokeskustelu on ihan yhtä tyhmää kuin "minun iskällä on enempi voimaa kuin sinun iskällä"-väittely.Eiköhän tämäkin keskustelu saanut alkunsa keskustelusta, jossa käsiteltiin Ducatin virittämistä. Mielestäni melko tekniikkapainotteinen aihe.Mutta!
Mitä hitsiä se keskustelu tekee tässä ketjussa, jossa alkuperäinen aihe oli vallan muuta; lähinnä juuri moisen keskustelun jokapaikkaan tunkemisen kritisointia!??!![]()