Jees, tässä puhutaan asiaa. Lisäisin toki vielä tuohon bambukepeillä kalasteluun, että tokihan pojat sitten tietävät kalastelevansa bambukepeillä? Eivätkä väitä niiden olevan parempia kuin hiilikuituvavat jne... Tästä asiasta täällä on monesti kyse.en yksinkertaisesti ymmärrä? Olen sivusta seurannut tätä juupas eipäs/huonompi parempi väittelyä! Isot miehet miten te jaksatte? Itse harrastan pyöräilyn lisäksi perhokalastusta. Tästä löydän satoja esimerkkejä irrationaalisesta ajattelusta joita kukaan ei silti kyseenalaista! Esim ihmiset ostavat bambuvapoja joilla on kalastettu 150-50 vuotta sitten...hinta 1500-ääretön! Nykyisin olisi tarjolla "parempia" hiilikuituvapoja maksavat 100-700€ Miksi kaikki ei osta tätä 150€ vapaa...siksi kun siinä ei ole sitä jotain! Miksi mootoripyorien paremmuutta täytyisi verrata? Eikös moni osta sen itselleen. Maksaa sen ajaa sillä ja saa siitä sitä "jotain" mikä ei ole järjellä tai dyno käyrällä osoitettavissa! Moottoripyörä on hyödyke jolla on loppuen lopuksi helvetin vähän tekemistä järjen kanssa, eikö niin tylyttäjä? Nyt minut leimataan ducati leiriin...no ducatia minulla ei ole! vaikka gsxr 750 k1 on hieno pyörä, testivoittaja kestävä ja jopa suht tehokas.En voi lakata unelmoimasta mv 750 agustasta(tämän vielä ostan
) Olen siis TYHMÄ!![]()