SC-Project tai kenties Fresco-Exhaust?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän ne suosittelee. Ikävä kyllä suomen hinnoissa on järkyttävästi "ilmaa", hyvät tuohet käärivät ainakin jos ei muutaDucati-mekaanikko suositteli ainakin Termignonin pönttöjä, että saa seosta säädettya hieman rikkaammalle, kun on perus-eculla ja pöntöillä kuulemma hieman laimeat seokset, euro-normien takia.
Mä taas olen hieman eri mieltä. Kyllä 1100:ssa huomaa alustassa ja jarruissa eron 696:seen, tosin omassa on öhlinsit, mutta myös normimallia ajanut. Ja isolohkon voima tuo kyllä sitä hauskuutta ja paljon, tosin makuasioita sano kettu..Eipä ole tullut vielä koeajettua 796:sta, mutta Monster 696 vs. 1100 vie pienempi minusta voiton kevyempänä ajettavana varsinkin mutkatiellä, siis yksin ajettaessa. Täten voisin olettaa, että hypereissä on sama tilanne? Kunhan keväällä koeajot pyörähtävät käyntiin, täytyy käydä kokeilemassa.
Kyllä minustakin Termarin sarja on ainakin siinä mielessä hyvä, että mukana tulee toimivampi Ecu, vaikka ei äänistä niin perustaisikaan. Eikös Termignoneissa ole nykyään killerit mukana. Oletkos koittanut tinkiä sarjan hintaa hieman alemmaksi pyöräkaupan yhteydessä?
Ihan mielenkiinnosta, paljon oli välirahatarjous 796:een termien kanssa? 5000?Kiitos kommenteista. Sain niin huonot vaihtotarjoukset hyperiin, että pitää laittaa jäitä hattuun ja ainakin toistaiseksi pysyä Triumph Daytonan onnellisena omistajana.
Vai haluaisiko joku vaihtaa hyperinsä -08 Daytonaan?![]()
Olen ajanut molempia, tosin välissä on aikaa varmaan toista vuotta...Onko joku ajanut sekä ktm 950/990 supermotolla että ducatin hypermotardilla? Jos on, niin vertailua kaivattaisiin. Kiinnostaisi, että mitä voitan ja missä häviän jos vaihdan tuon s&m:n hyperiin.