Ducati 749 1100 2V projekti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JM_78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuon supersorsan pitäs piisata kyllä vielä yhtä nopeusryhmää reippaampaan kyytiin, mutta jos se ei itselle herättele luottoa niin sitten toki kannattaa vaihtaa.
 
Ai niin, unohtu mainita, että tuo hiljattain asennettu shifteri oli kyllä joka euron arvoinen kampe. Kun vaihtaminen ylöspäin ei vaadi mitään vaivaa, sitä tulee tehtyä ja aluksi kurveihin tuleminen olikin vähän kauhunsekaista, kun kyytiä oli selvästi enemmän kuin ennen. Perstuntumalta voisin veikata, että ehkä sekunti lähti tuon ansiosta. Ajaminen oli muutenkin rennompaa, kun käpälät sai olla rauhassa sarvilla ja yks häiriötekijä oli pois kuvioista. Kun tuohon nyt kerkesi tottumaan, olis kyllä iso kynnys jättää se pois.
 
Back
Ylös