Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää mustaksi photoshopattu on hieno! Lottovoittoa odotellessa
Hyvä vaan, että palasivat muotoilussa tuohon kahteen pakoputkeen. Se **9 autolaatikko ei siellä penkin alla silmään kyllä iskenytPakoputkien osaltahan tuo häviää 749/999 mallille selvästi. Mutta onhan tuo hieno joka tapauksessa.
Yhdyn erittäin voimakkaasti tähän mielipiteeseen. Yksinkertainen ovaali on parempi kuin kenkälaatikkokikkailu...Hyvä vaan, että palasivat muotoilussa tuohon kahteen pakoputkeen. Se **9 autolaatikko ei siellä penkin alla silmään kyllä iskenytPakoputkien osaltahan tuo häviää 749/999 mallille selvästi. Mutta onhan tuo hieno joka tapauksessa.![]()
No, jos mun nykyisessä "vanhassa" 999 ärrässä on 130,4hv nimenomaan takarenkaalla vakio puoliputkistolla ilman mitään RAM-air lisää ja uudessa ärrässä 142,7hv sekä "normaalissa" -06 999 ässässä 140,3hv, (Viaber inertia-dynossa) niin tuolla sata kuutiota isommalla koneella on 1098:ssa varmasti lähemmäs tai yli 150hv takarenkaalla ainakin tehtaan termiskitillä. Ei se sitten kauhean lussu enää ole eikä juurikaan jää käytännön suorituskyvyssä nelareille, jos ollenkaan..Tuossa jenkkijutussa sanotaan selvästi että he _odottavat_ luokkaa 140hp takanakilta.eikö teit häirihe -50hp verrattuna kilogixuu?tosin huipputeho ei ole kaikki kaikessa, mutta eikö toi 50 hp jo ala tuntua![]()
Mielestäni se on kommentti voisi olla mun itse sanomani. Odotan vaikka että tuo vehje lentää. Eli eihän siihen voi luottaa, vaikka voihan se olla 140hp takanakilta.
Siinä jutussahan sanotaan että varmaksi he tietävät että kyseessä on V-Twin (no shit!) ja että siinä on todennäköisesti siinä on Marellin polttoaineen suihkutus. Loput on spekulaatiota kuten itse myöntävät.
Faktat saame kaiketi tietää _jo_ ensi maanantaina![]()
HähNo, jos mun nykyisessä "vanhassa" 999 ärrässä on 130,4hv nimenomaan takarenkaalla vakio puoliputkistolla ja uudessa ärrässä 142,7hv sekä "normaalissa" -06 999 ässässä 140,3hv, niin tuossa sata kuutiota isommassa on varmasti lähemmäs tai yli 150hv takarenkaalla ainakin tehtaan termiskitillä. Ei se sitten kauhean lussu enää ole eikä juurikaan jää käytännön suorituskyvyssä nelareille..Tuossa jenkkijutussa sanotaan selvästi että he _odottavat_ luokkaa 140hp takanakilta.eikö teit häirihe -50hp verrattuna kilogixuu?tosin huipputeho ei ole kaikki kaikessa, mutta eikö toi 50 hp jo ala tuntua![]()
Mielestäni se on kommentti voisi olla mun itse sanomani. Odotan vaikka että tuo vehje lentää. Eli eihän siihen voi luottaa, vaikka voihan se olla 140hp takanakilta.
Siinä jutussahan sanotaan että varmaksi he tietävät että kyseessä on V-Twin (no shit!) ja että siinä on todennäköisesti siinä on Marellin polttoaineen suihkutus. Loput on spekulaatiota kuten itse myöntävät.
Ja varsinkin kun twinin dynamiikka saundeineen on todella raaka ja vakuuttava kaasutuksen ja moottorijarrutuksen välillä, niin perstuntuma voi olla melko mahtava.![]()
Odotan innolla koeajoa...
Veikkaisin, että pyöritään jossain 30k€ paikkeillaTuohon n. 20.000e hintalappu niin ominaisuudet kohtaisi hinnan.
Ei kerrota muille, että teho on tärkeää myös.HähNo, jos mun nykyisessä "vanhassa" 999 ärrässä on 130,4hv nimenomaan takarenkaalla vakio puoliputkistolla ja uudessa ärrässä 142,7hv sekä "normaalissa" -06 999 ässässä 140,3hv, niin tuossa sata kuutiota isommassa on varmasti lähemmäs tai yli 150hv takarenkaalla ainakin tehtaan termiskitillä. Ei se sitten kauhean lussu enää ole eikä juurikaan jää käytännön suorituskyvyssä nelareille..Tuossa jenkkijutussa sanotaan selvästi että he _odottavat_ luokkaa 140hp takanakilta.eikö teit häirihe -50hp verrattuna kilogixuu?tosin huipputeho ei ole kaikki kaikessa, mutta eikö toi 50 hp jo ala tuntua![]()
Ja varsinkin kun twinin dynamiikka saundeineen on todella raaka ja vakuuttava kaasutuksen ja moottorijarrutuksen välillä, niin perstuntuma voi olla melko mahtava.![]()
Odotan innolla koeajoa...![]()
Mites se teho nyt alkoikin nyt kiinnostamaan, eiks siinä 999R:ssä ollu ihan tarpeeks tehoa![]()
150hp takanakilta alkaa olemaan jo ihan ok, ei kauheesti enää ota turpaan huipputehossakaan pienemmille japsikilpailijoilleen, n. 20hp.
Vääntöähän tuossa uudessa Ducatissa on varmaan ihan mukavasti. Onhan siinä kuutioita sen verran. Se on kuitenkin edelleen helpoin ja loogisin tapa kasvattaa vääntöä ja tehoa koko kierrosalueella.
Kohta alkaa olee Ducatinkin tehot sillä asteella, että jos hinta on vielä inhimillinen, niin saattais olla vaihtoehto.. Varmaan alkaa olemaan jo tarpeeks sitä kuuluisaa "fun factoria" tehonnälkäisillekin..
Tuohon n. 20.000e hintalappu niin ominaisuudet kohtaisi hinnan.
Niinpä tietenkin.. Saako siihen rahaan sitten Öhlinsiä, kevyttä vannetta ja muuta herkkua?Veikkaisin, että pyöritään jossain 30k€ paikkeillaTuohon n. 20.000e hintalappu niin ominaisuudet kohtaisi hinnan.![]()
Kas kas.Niinpä tietenkin.. Saako siihen rahaan sitten Öhlinsiä, kevyttä vannetta ja muuta herkkua?Veikkaisin, että pyöritään jossain 30k€ paikkeillaTuohon n. 20.000e hintalappu niin ominaisuudet kohtaisi hinnan.![]()
20ke olis ihan järkevä, laittais siihen sellaisen riittävän hyvän alustan, vanteet ja jarrut. 150hp renkaalla hyvällä vääntökäyrällä. Mielellään tietty enemmän potkua, kun ei haluais lussumpaan vaihtaa.
Se olis ainakin meikäläiselle sellainen paketti, jolla alkaisin tosissaan miettimään moisen fillarin hankkimista.
Heh heh... Merkkiä vastaan ei ole koskaan ollut mitään, avoimin mielin ollaanEiks tuolla jossain lukenut että jättää myös suorakiihtyvyydessä Gixxerin... Tosin sehän on Ducatilta tullut tieto. Eihän tuosta mitään muuta vielä tiedetäkään. Ja tuskinpa se on ollut -07 gixxu mihin on verrattu.
Sanoisin kuitenkin, että on se vaan sikamakean näköinen peli ja melkein harmittaa, etten ole kyykkymiehiä. Tai oikeastaan ei harmita... säästyypähän iso tukku tuohta. Ja oli miten oli, neljän vuoden päästä tuo on jo tehoton lussu vaikka tänä päivänä rivinelkut päihittäisikin. Ja sit pitäis taas vaihtaa... ei kiitos...
![]()
Kesti kyllä tällä kertaa aika pitkään, että Tyly ehti tänne... jostain syystä...
![]()
On tosiaan mielenkiintoista seurata tilannetta pitääkö tehtaan ilmoitus paikkansa K6 GSX-R1000:tta nopeammasta kiihtyvyydestä. Vaikka uusi Ducati ei kiihtyisi paremmin kuin GSX-R niin se on silti varmasti erittäin hieno laite teknisessä mielessä. 1100-kuutioisen sporttitwinin täytyy olla hauska koska 750-kuutioinenkin on!Heh heh... Merkkiä vastaan ei ole koskaan ollut mitään, avoimin mielin ollaanEiks tuolla jossain lukenut että jättää myös suorakiihtyvyydessä Gixxerin... Tosin sehän on Ducatilta tullut tieto. Eihän tuosta mitään muuta vielä tiedetäkään. Ja tuskinpa se on ollut -07 gixxu mihin on verrattu.
Sanoisin kuitenkin, että on se vaan sikamakean näköinen peli ja melkein harmittaa, etten ole kyykkymiehiä. Tai oikeastaan ei harmita... säästyypähän iso tukku tuohta. Ja oli miten oli, neljän vuoden päästä tuo on jo tehoton lussu vaikka tänä päivänä rivinelkut päihittäisikin. Ja sit pitäis taas vaihtaa... ei kiitos...
![]()
Kesti kyllä tällä kertaa aika pitkään, että Tyly ehti tänne... jostain syystä...
![]()
![]()