Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi alkukäyräkin kiinnostaa kun olen työreissulla Espoossa vapun jälkeen. Mutta kun en koko ketjua jaksa kahlata ja kiinnostas tietää että kuinka DR-Z S:ään motovanteet ? Eli onko kukaan laittanut tai olisko tietoa.http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=83549
Siitä alkukäyrää tai vaimenninta halukkaalle, hintaa voidaan ehkä leipoa vielä himan alaspäin.
Vaimennin tosiaan meni juuri, mutta alkukäyrä löytyy vielä. Leivotaan sulle hinta sopivaksi jos haluat ostaa.Toi alkukäyräkin kiinnostaa kun olen työreissulla Espoossa vapun jälkeen. Mutta kun en koko ketjua jaksa kahlata ja kiinnostas tietää että kuinka DR-Z S:ään motovanteet ? Eli onko kukaan laittanut tai olisko tietoa.http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=83549
Siitä alkukäyrää tai vaimenninta halukkaalle, hintaa voidaan ehkä leipoa vielä himan alaspäin.
Kyseisestä pyörästä en tarkemmin tiedä, mutta jotkut maalaa noita myös ihan sen takia, että se ämpärimuovi on ilman tarroja aivan kauhean näkönen. Voi tietysti olla lipattukin.Onko kenelläkään tietoa tuosta espoon bikeworldissa olevasta drz:sta tai sen kunnosta, kun eivät tunnu saavan sitä myytyä?? Miksi se on jouduttu maalata uudelleen, korjattu lippojen jälkeen?
Itse siis tällaista etsin, mutta ois hyvä tietää ettei tuu ostettua sutta lampaan vaatteissa.. Mitä muutoksia siihen on tehty? Hieman ylihintainenkin tuntuis olevan.. Varsinkin jos lipattu.
Onko 14000km jo paljon tällaiselle yksimukiselle papattajalle?
Kellään vähän ajettua ja hyväkuntoista dertzzziä myynnissä pks +200km alueella? Tai kertoa hyvästä vaihtoehdosta suzukille? Myös enskavarustuksella olevat sm:t kiinnostaa (tai toisinpäin)..
-07 gsx-r lähti ja nyt pitäis löytää hauska pyörä..![]()
Kiitoksia vastauksista!
Multa löytyy tällä hetkellä Maguran fatbar ja +25mm korotuksella olevat kiinnikkeet. Itse tykkään enemmän tosta että tanko on hiukan korkeammalla kuin alunperin, vaikka vartta on se normi 180cm niin silti se orkkis tuntui kauhean matalalta. Normaaleillakin fatbar kiinnikkeillä se tietysti nousee vähän jos ostaa sellaset jotka kiinnitetään niiden alkuperäisten alaosien päälle. Kyllä se on ihan kannattava ostos mun mielestä, jossei muuta niin todennäkösyys että tanko on mutkalla kaatumisen jälkeen on pienempi ja on se paremman näkönenkinNyt rupeaa kupon duunikuviot olemaan sen verran hyvin mallillaan, että voi ruveta hommaamaan taas tohtoriin uutta osaa![]()
Mielessä on pyörinyt stongan vaihto.. Mikä istuisi tohtoriin hyvin? Fatbar on tälläkin foorumilla mainittu useamman kerran, onko se mistään kotoisin?
Mä ostin meturamotorsin kautta renkaat, niin vaihtoi ne samaan hintaan alle mitä ne metzelerin renkaat olivat duell-kuvastossa. Mä pidin kyl aina 160 leveetä takarengasta..Ja lisää kysymyksiä satelee.. Eikös tohtorin renkaat ollu: 120/70 17 ja 140/70 17?
Entä mistä ootte hommannu renkaat? Näyttäis että ulkomailta tilaamalla säästäis yllättävän paljon rahaa.
Vähän oudolta toi kuulostaa.. Miten se on irti sisäkehästä?Onko normaalia että derzin etulevy klappaa? Ajaessa pitää meteliä ja ulkokehä on huomattavasti irti sisäkehästä. Onko uus levy ainut vaihtoehto vai saakohan tuota mitenkään korjattua?