Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli nyt olisi ne ohjeet luettavassa muodossa:Jos vilkkuu nopskaan, niin sit vastukset kehiin.
Tomi
Varmasti tuo 2 sopii jos sitä ryhtyy sovittamaan, mutta kun 1 menee heittämällä ja on vieläpä erittäin jykevästä alumiinista valmistettu. Miksi siis tyytyä huonompaan kun parempaakin on saatavilla.Niin ja tuolla pari sivua aikaisemmin joku valitti, että muovinen edge2 ei sovi millään tohtorin perään. Kyllä se sinne mahtuu, vaikkakaan ei ihan heittämällä mene! Rohkeasti vaan työstää edgeä, niin johan rupeaa sopimaan..
edge2
totta tuokin, mutta ton muovisen sai suoraan liikkeestä hakemalla.. Saahan sen metallisenkin myöhemmin hankittua, jos innostuu keulittelemaan kilpitelineen p**kaksiMiksi siis tyytyä huonompaan kun parempaakin on saatavilla.
Tutustu mielummin Keihin FCR39:iin...Dodiih, pyörään siis laitettiin Heinolla 25kW kuristusosa, joka on nyt katsastettu. Ajattelin nyt sitten tutustua(=poistaa) tähän ratkaisuun. Onko se kuristus osa koko kaasarin suoja kansi, vai pitäisikö siellä olla joku erillinen prika tai vastaava? En saanut huollosta mitään heidän irroittamaansa, mikä viittaisi johonkin erilliseen prikkaan, mutta kun kuitissa lukee "cover" olen päätellyt, että kuristuksen tekisi kannessa olevat "ylimääräiset" muovit. Mites on?
Karban puhuu vähän mutta asiaaTutustu mielummin Keihin FCR39:iin...
Se kuristus on se musta kansikoppa. Parilla pultilla kiinni. Ne vissiin sitten otti törkeesti sen sun orkkiskantesi itselleenDodiih, pyörään siis laitettiin Heinolla 25kW kuristusosa, joka on nyt katsastettu. Ajattelin nyt sitten tutustua(=poistaa) tähän ratkaisuun. Onko se kuristus osa koko kaasarin suoja kansi, vai pitäisikö siellä olla joku erillinen prika tai vastaava? En saanut huollosta mitään heidän irroittamaansa, mikä viittaisi johonkin erilliseen prikkaan, mutta kun kuitissa lukee "cover" olen päätellyt, että kuristuksen tekisi kannessa olevat "ylimääräiset" muovit. Mites on?
Näinhän siinä kävi. Soitin heille, ja he olivat pistäneet sen talteen. Liekö odottaneet, jos olisin tullut sitä takaisin laittamaan. Karbanille, FCR tulee hankittua siinä vaiheessa, kun on se 500e ylimääräistä rahaa.Se kuristus on se musta kansikoppa. Parilla pultilla kiinni. Ne vissiin sitten otti törkeesti sen sun orkkiskantesi itselleenDodiih, pyörään siis laitettiin Heinolla 25kW kuristusosa, joka on nyt katsastettu. Ajattelin nyt sitten tutustua(=poistaa) tähän ratkaisuun. Onko se kuristus osa koko kaasarin suoja kansi, vai pitäisikö siellä olla joku erillinen prika tai vastaava? En saanut huollosta mitään heidän irroittamaansa, mikä viittaisi johonkin erilliseen prikkaan, mutta kun kuitissa lukee "cover" olen päätellyt, että kuristuksen tekisi kannessa olevat "ylimääräiset" muovit. Mites on?Kyllähän niiden olisi pitänyt se alkuperäinen takasin antaa. Muistaakseni niissä ei ollut kovin kummoista eroa. Siinä kuristetun sisäpuolella taisi olla vähän kapeampi ja pitempi lieriön muotoinen "tappi".![]()
Johtoeristys on hieraantunut jostakin puhki. Vaatii kärsivällistä etsintää.Onkos kukaan käynnyt noita dr-z:n sähköjä yhtään läpi..? Mulla on siellä nyt joku ongelma, kun vasemman puolen vilkut polttaa polttimot heti ja oikealla ei ole mitään vikaa. Mistä kannattaa aloittaa availu? FCR:lle myös täältä![]()
Kävin tänään vähän läpi johtoja ja vilkun kannasta oli piuha kuoriutunut. Vaihdoin kannan ja nyt katsellaan oliko vika siinä. Onkos drzjar1:lla toi öljyn mittatikun käyttö tiedossa, että miten ne nyt katsotaan oikein..??Johtoeristys on hieraantunut jostakin puhki. Vaatii kärsivällistä etsintää.
Kiitos tästä. Ohjekirja hävinnyt jonnekkin, niin joutuu kyselemään täällä näitä tyhmiä juttuja..Lämpimänä pyörä vaan pystyyn ja tökkäämällä tikku sinne, ei kiertoa! Siinä on ne L ja F merkinnät niin niiden välissä pitäisi olla pinnan.
Ohjekirja neuvoo myös tuolla tavalla. Ensin kone lämpimäksi, sitten antaa seistä pari minuuttia sammuksissa ja sitten katsoo öljyn pinnan. Joku pulttitarkistus juttukin tuolla on, mutta se on vissiin vaan sillon aiheellinen, kun voi olettaa, ettei pyörässä ole tarpeeksi öljyä.
Ja eipä ollut vika siinä kannassa, joten nyt vaan sitten käymään piuhoja läpi. Vasen etuvilkku kärähti taas.Kävin tänään vähän läpi johtoja ja vilkun kannasta oli piuha kuoriutunut. Vaihdoin kannan ja nyt katsellaan oliko vika siinä.
Mun ohjekirja sanoo että lämpimänä pyörä jalalla tikku kiertämättä. Onkohan meillä eri painos?Lämpimänä pyörä vaan pystyyn ja tökkäämällä tikku sinne, ei kiertoa! Siinä on ne L ja F merkinnät niin niiden välissä pitäisi olla pinnan.
Ohjekirja neuvoo myös tuolla tavalla. Ensin kone lämpimäksi, sitten antaa seistä pari minuuttia sammuksissa ja sitten katsoo öljyn pinnan. Joku pulttitarkistus juttukin tuolla on, mutta se on vissiin vaan sillon aiheellinen, kun voi olettaa, ettei pyörässä ole tarpeeksi öljyä.
hmm... 05 mallia mun moponi & ohjekirja. Ainakin olen tottunut siihen, että pyörä pystyyn ja siitä mittaus. Mullakin muistaakseni oli hieman yli asteikon kun vaihdoin suodattimen ja laitoin uudet öljyt (myös 1.8 litraa)Mun ohjekirja sanoo että lämpimänä pyörä jalalla tikku kiertämättä. Onkohan meillä eri painos?Lämpimänä pyörä vaan pystyyn ja tökkäämällä tikku sinne, ei kiertoa! Siinä on ne L ja F merkinnät niin niiden välissä pitäisi olla pinnan.
Tai no, ainakin niin muistelisin. Tänään kun vaihdoin öljyt ja öljynsuodattimen, laitoin sen jälkeen 1,8 litraa öljyä koneeseen ja mopo pystyssä meni yli tikun asteikon.