Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yoshimura RS-3 SS hieman alle tuon.Muzzyn putkisto Suomesta 530.
Lienen tyhmä mutta mikä itu tuossa alkukäyrän hommaamisessa on? Vai liittyykö se johonkin slipariin?
Olen siinä käsityksessä, että pakoputkiston pitää olla paksumpi koko matkaltaan jotta siitä olisi tehollista hyötyä![]()
Kalpalle ISOKÄSI ja KIITOS vielä kaupanpäälle vinkeistä!300 - 400e suomesta sliparit ja ulkomailta 400-600e kokoputkistot.Päivää että pätkähti!
Paljonkos ihmiset on joutunu maksamaan slipareista tai koko putkitoista?
Ebay.com/de, dirtbike.at, gashand.de, enduroshop.de on hyviä ostospaikkoja.
1,9 edessä ja takana. En ole hirveästi jaksanut kikkailla paineitten kanssa, mutta noilla paineilla tuntuu kääntyvän hitusen terävämmin ku ohjekirjan 2,1:lläAsiasta kolmanteen.
Minkälaisia rengaspaineita olette käyttäneen omissa mopoissanne?
Mie olen kyllä (vieläkin) siinä käsityksessä että takajousen voi vaihtaa S/SM -versioonkin ja että ko iskari on huollettavissa. Suzukin manuaali levittää disinformaatiotaSikäli kun tohon takaiskariin oikeesti voi jousen vaihtaa niin tämähän olis helvetin edullinen tapa saada parannusta. 89e maksaa takajousi. Etujouset 99e.
http://www.wilbers.de
Mie olen kyllä (vieläkin) siinä käsityksessä että takajousen voi vaihtaa S/SM -versioonkin ja että ko iskari on huollettavissa. Suzukin manuaali levittää disinformaatiotaSikäli kun tohon takaiskariin oikeesti voi jousen vaihtaa niin tämähän olis helvetin edullinen tapa saada parannusta. 89e maksaa takajousi. Etujouset 99e.
http://www.wilbers.de![]()
No se tuntuis ihan järkeenkäyvältä, ja suomennosta kun tarkemmin kattoo niin siihenhän se taitais viitata.Olisko se salaperäinen "clevis" tämä iskarin alapään haarukkamainen osa jonka läpi tuo alimmainen pultti (6 ja 13) laitetaan?
Llloistawaa! Täällä on nimittäin toinen 90+ kilon kukkakeppi, jota kiinnostaa myös jämympi alusta.Usko vie vaikka läpi harmaan kiven. Kaipa sitä tarvii saksan poijjaalta tilailla uutta jousta jossain välissä.