Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tiedetään. FCR on vaan niiiiiin kallis.36mm kaasari ahistaa sen verran ettei taida putkisto paljoa vaikuttaa. Vaan vaihtaapa isomman kaasarin niin alkaa lähtemään![]()
Lortto olis kiva mutta ei oikeen hajuakaan millä säädöillä lähtis liikenteeseen. TM40 sama juttu. TM36 sais periaatteessa hyvillä alkuasetuksilla. Jokuhan täältä oli tollaseen vaihtanut ja kehui että on paljon parempi ku BSR.No entä se dellorto minkä mainitsit matkaendurot-foorumilla? Tai TM40, myös joku sellainen kuin Edelbrock on mainittu thumpertalkissa? Jotenkin 36 millisen korvaaminen 36 millisellä tuntuu oudolta![]()
Minkäs kokonen toi kaasari on? Katoitko millasia suuttimia oli kaasarissa kiinni?Postin Pate toi tänään ABP-rallimiehiltä kaasarin ja asennusohjeet oikein kuvien kanssa. Saksaksi tosin, joten en ymmärtänyt mitään, onneksi kuvat oli niin epäselviä, että niistä ei ollut mitään apua. Mamma suomensi osia, perkule jäin taas kiinni viriosien ostosta, ja työ neuvoi taas tekiäänsä eli eiku-menetelmä. Neljä prikkaa jäi yli, kun en ymmärtänyt mihin ne olis pitänyt laittaa. Heidän Mikuni TM4DR-kaasarin sovitus paikalleen oli kyllä tuskaa. Juuuuuuri ja juuri mahtu, pari tuntia sai jumpata. Lähti käyntiinkin vielä virityksen jälkeenkin. Pikatestille:
KEULII kaasulla ykkösellä. Ihmettelin, että mikä on kun räpättää, mutta rajoitinhan se oli mikä tuli vastaan parilla, vai oliko se peräti kolmella ekalla vaihteella, jännitti niin ettei oikein muista. Ennen ei moista ole tapahtunut, kun hönkä loppu jo paljon ennen rajoitinta. Kaasu nollille ei jarruta enää läheskään yhtä paljon kuin vanhalla kaasarilla, moottorijarrutus kaasun sulkemisella katosi, onkohan multa jäänyt jokin johto irti vai mitä vattua?![]()
Ohjeissa oli 10*10 cm modaus suositus, jos haluaa vielä lisää tehoa. En tehnyt vielä, mutta snorkkeli on jo poistettu aiemmin. Täytyy yrittää tinkiä dynotesti renkaan vaihdon yhteydessä niin näkee, miltä Lambada-anturin käyrä näyttää.
Hintaa tuli 279 euroo.
Ensi vuonna sitten lisää viriä, mitäs nuo nokka-akselit vaikuttaa, jos ne vaihtais? Vai kannattaako saman tien alkaa miettimään jotain big bore sydeemiä tai pyörän vaihtoa?
Vesku
Oli halpa mun muistaakseni. Joku 90e.Aijoo, sanokaas mitä teillä on eka huolto maksanut. Mulla on kohta se tonni mittarissa meinaa.
Ettei apinaa koijata, pahasti ainakaan.
Ilmanottoaukkoa voi isontaa myös päältäpäin kts http://drz.info/drz/. Näin kun teet niin vesi ei pääse ilmaboxiin, ainakaan ihan helposti.Täytyy koittaa käyttää penkissä ja availla vielä sitä ennen happireikää ilmanputsarikotelon sivuseinään.
Vesku
Mulla on Hotcams nokat ja luonnehtisin, että ne vaikuttavat jonniin verran muttei niin paljon kuin isompi kaasari.Ensi vuonna sitten lisää viriä, mitäs nuo nokka-akselit vaikuttaa, jos ne vaihtais?
Vesku
No siinä tapauksessa taidan jättää nokkahommat väliin, säästetään ne(kin) rahat big boreen. Onko kukaan laittanut näitä "isolohko-kittejä"?Mulla on Hotcams nokat ja luonnehtisin, että ne vaikuttavat jonniin verran muttei niin paljon kuin isompi kaasari.
Tais olla allrightillä athenan 440-kitti (vissiin oikeesti 439 tai peräti 436?) 220e.No siinä tapauksessa taidan jättää nokkahommat väliin, säästetään ne(kin) rahat big boreen. Onko kukaan laittanut näitä "isolohko-kittejä"?Mulla on Hotcams nokat ja luonnehtisin, että ne vaikuttavat jonniin verran muttei niin paljon kuin isompi kaasari.
Vesku