Minulle on herttisen samantekevää mitä itse kukin mopoonsa tunkee. Minulle riittää se, että luokitusvaatimukset täyttyvät. Jos eivät täyttyisi, en ajaisi isolla D:llä.edit. Ja jos jollakulla mietityttää, mikähän sopisi omaan peliin, suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin pitkänlinjan huoltokorjaamoon, joka on erikoistunut omaan merkkiisi. Näiden joukossa löytyy vielä muitakin kuin pelkkiä firmamannekiineja, on esimerkiksi entisiä kilpakuskeja, jotka yleensä ovat varsin suorapuheista porukkaa. Ja koska he työkseen mm. remontoivat näitä moottoreita, niin heillä väittäisin käytännössä olevan paras kokemus siitä, mikä pitkässä juoksussa toimii missäkin.
Pechan kommenttiin kuitenkin sen verran, että kyllä ne on ihan ihmisiä ennakkoluuloineen ja mutuineen nuo maagiset "pitkän linjan" meksutkin. Tuskinpa kenelläkään noista (kuten meistä taviksistakaan) on sen kummempaa petrokemian tai muuta koulutusta voidakseen objektiivisesti, siitä jollain tavalla kuluneesta tai räjähtänestä koneesta arvioida tapahtuiko vaurio siksi, että huolimatta luokitusvaateiden täyttymisestä niin se, että purkin kyljessä ei lukenut C*****l tai M***l riitti vaurioittamaan koneen.