Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On varaa aukoa päätä, mutta ei varaa maksaa seurauksia ? Ymmärsinkö jotain väärin ?Kiitoksia jälleen kerran myötätunnosta. Nyt on tosiaan katsottu tämäkin spektaakkeli loppuun asti, ja näin naurettava oli lopputulos.
Taisi mennä pakkasen puolella kummallakin osapuolella, ja asianajajat käärivät potin. Paljonkohan paloi yhteiskunnaltakin tähän rahaa, kaikkine kuulusteluineen ja oikeusasteineen jne.. Kaippa tuo kuitenkin oli jonkun mielestä järkevää aloittaa moinen monta vuotta kestävä prosessi.
Moni on tässä matkan varrella jo tilinumeroa pyydellytkin ja apua tarjonnut, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt kaikista näistä, koska lopputulos ei ole ollut selvillä. Nyt on, joten jos joku tosiaan haluaa mua onnitella synttäreiden johdosta, niin kiitos siitä. Tilinumeroni on 138950-81701 (Nordea) ja saajaksi voi laittaa vaikka Tylyttäjä![]()
Ymmärsit kaiken päin vittua.On varaa aukoa päätä, mutta ei varaa maksaa seurauksia ? Ymmärsinkö jotain väärin ?Kiitoksia jälleen kerran myötätunnosta. Nyt on tosiaan katsottu tämäkin spektaakkeli loppuun asti, ja näin naurettava oli lopputulos.
Taisi mennä pakkasen puolella kummallakin osapuolella, ja asianajajat käärivät potin. Paljonkohan paloi yhteiskunnaltakin tähän rahaa, kaikkine kuulusteluineen ja oikeusasteineen jne.. Kaippa tuo kuitenkin oli jonkun mielestä järkevää aloittaa moinen monta vuotta kestävä prosessi.
Moni on tässä matkan varrella jo tilinumeroa pyydellytkin ja apua tarjonnut, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt kaikista näistä, koska lopputulos ei ole ollut selvillä. Nyt on, joten jos joku tosiaan haluaa mua onnitella synttäreiden johdosta, niin kiitos siitä. Tilinumeroni on 138950-81701 (Nordea) ja saajaksi voi laittaa vaikka Tylyttäjä![]()
Kaikki tyylillään.
ja ilmeisesti olet tapaukseen tutustunut?On varaa aukoa päätä, mutta ei varaa maksaa seurauksia ? Ymmärsinkö jotain väärin ?
Kaikki tyylillään.
Homma ei ole ihan noin mustavalkoinen ja sitä ei ole ihan helppo referoida.Tämä mopo-kauppias vissin esitti kassadokumentit,että ei laittanut ohi kassan omaan taskuun,kuten Tylyttäjä antoi ymmärtää...Oliko tämä lopputulos jotenki näin ?![]()
Oikeus on mustavalkoinenHomma ei ole ihan noin mustavalkoinen ja sitä ei ole ihan helppo referoida.Tämä mopo-kauppias vissin esitti kassadokumentit,että ei laittanut ohi kassan omaan taskuun,kuten Tylyttäjä antoi ymmärtää...Oliko tämä lopputulos jotenki näin ?![]()
nimim. 2 päivää käräjäoikeudessa juttua seurannut