• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cycle World - törkeä kunnianloukkaus

Joo synttärikeräystili pystyyn; mukana ollaan! Marraskuun ensimmäinen, Pyryn, Lylyn ja Tylyn nimipäivä olisi myös juhlimisen arvoinen?
tounge.gif

On tämä sen verran käsittämätön juttu että itsekin olisin mukana tuossa keräyksessä, pystyyn vain.

Kiitoksia jälleen kerran myötätunnosta. Nyt on tosiaan katsottu tämäkin spektaakkeli loppuun asti, ja näin naurettava oli lopputulos.

Taisi mennä pakkasen puolella kummallakin osapuolella, ja asianajajat käärivät potin. Paljonkohan paloi yhteiskunnaltakin tähän rahaa, kaikkine kuulusteluineen ja oikeusasteineen jne.. Kaippa tuo kuitenkin oli jonkun mielestä järkevää aloittaa moinen monta vuotta kestävä prosessi.

Moni on tässä matkan varrella jo tilinumeroa pyydellytkin ja apua tarjonnut, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt kaikista näistä, koska lopputulos ei ole ollut selvillä. Nyt on, joten jos joku tosiaan haluaa mua onnitella synttäreiden johdosta, niin kiitos siitä. Tilinumeroni on 138950-81701 (Nordea) ja saajaksi voi laittaa vaikka Tylyttäjä  
tounge.gif

Vittu oikeesti ei kyl nyt tainnu taas olla puhda maalaisjärki mukana tässäkään päätöksessä.

Mut propsit sulle tyly, puolustit kuitenkin sananvapautta tässä maassa
bowdown.gif

Itsellä seuraava tili kun tulee, niin harkitsen vakavasti lahjoittamista synttärirahastoon
smile_org.gif

Osallistuin lahjarahastoon päätä huimaavalla 0,38euron panostuksella. Se oli koko omaisuuteni ja nyt on perse totaalisen auki!
biggrin.gif

Mitään väärää et ole tehnyt. Mutta suomessa katsotaan kaikeksi oikeaksi kierous.
Tälleen tää maa petaa..vaikka makaajat on sankarihaudoissa. Tai niskaanammuttuina paskiaisina.
Onneksi itse pääsen tästä pirunläävästä ja jäätyvästä helvetistä, kun jaksan maksaa vielä muutaman hitusen tuhannen euroa.
Ikävää ei tähän maahan jää. Vaikka iäti suku on täällä ollut. Tähän kupanpesään mua ei haudata vaikka pappi miten rukoilis.
Maailma muuttuu....miksi ei suomen päättäjät?
confused_orig.gif
Tai kirkko..
tounge.gif

Kiitoksia jälleen kerran myötätunnosta. Nyt on tosiaan katsottu tämäkin spektaakkeli loppuun asti, ja näin naurettava oli lopputulos.

Taisi mennä pakkasen puolella kummallakin osapuolella, ja asianajajat käärivät potin. Paljonkohan paloi yhteiskunnaltakin tähän rahaa, kaikkine kuulusteluineen ja oikeusasteineen jne.. Kaippa tuo kuitenkin oli jonkun mielestä järkevää aloittaa moinen monta vuotta kestävä prosessi.

Moni on tässä matkan varrella jo tilinumeroa pyydellytkin ja apua tarjonnut, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt kaikista näistä, koska lopputulos ei ole ollut selvillä. Nyt on, joten jos joku tosiaan haluaa mua onnitella synttäreiden johdosta, niin kiitos siitä. Tilinumeroni on 138950-81701 (Nordea) ja saajaksi voi laittaa vaikka Tylyttäjä  
tounge.gif
On varaa aukoa päätä, mutta ei varaa maksaa seurauksia ? Ymmärsinkö jotain väärin ?

Kaikki tyylillään.

tounge.gif
On varaa aukoa päätä, mutta ei varaa maksaa seurauksia ? Ymmärsinkö jotain väärin ?

Kaikki tyylillään.
Ymmärsit kaiken päin vittua.

Torikauppiaan ja kivijalkamyymälän ero on se,että kukaan ei voi osoittaa että torikauppias vetää massit omaan taskuun,kun kuitteja ei kirjoiteta
biggrin.gif

Tämä mopo-kauppias vissin esitti kassadokumentit,että ei laittanut ohi kassan omaan taskuun,kuten Tylyttäjä antoi ymmärtää...
crazy.gif
Oliko tämä lopputulos jotenki näin ?

Suurin rosvo tässä jutussa on se advokaatti, joka kirjoitti 10000 euron laskun hovioikeuskeikasta. Yleensä (tarkoittanee kaikkialla muualla paitsi Helsingissä) tollaset hoituu enintään parilla tonnilla.

Jos tuollaiseen juttuun menee kaksi käräjäpäivää, kyse on huonosta prosessinjohdosta. Jos menee vielä lisää hovissa, kyse on silkasta ammattitaidottomuudesta. Jutussa kun ei tainnut olla ainoatakaan avointa näyttökysymystä.

Tämä mopo-kauppias vissin esitti kassadokumentit,että ei laittanut ohi kassan omaan taskuun,kuten Tylyttäjä antoi ymmärtää...  
crazy.gif
Oliko tämä lopputulos jotenki näin ?
Homma ei ole ihan noin mustavalkoinen ja sitä ei ole ihan helppo referoida.

nimim. 2 päivää käräjäoikeudessa juttua seurannut
Oikeus on mustavalkoinen  
033102ass_1_prv.gif
tuomitaan tai armahdetaan,vain todisteet puhuvat,ei tunteet tai musta tuntuu tiedot.
Sympatiat ovat ehdottomasti Tylyttäjän puolella,mutta nyt  lopputuloksen tietäen olisi kannattanut olla hiljaa ja elää vitutuksensa kanssa  
nixweiss.gif

Back