Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosiaan tallentaa GPS koordinaatit videon tekstitysraidalle joko 1sec, ½sec tai 1/4sec välein valitun asetuksen mukaan.Huhujen mukaan ajoreitin saa googlemapsiin. GPS-versio myös kuulemma näyttää videossa nopeustiedon.
Itse harkitsen tuota ratakäyttöön.
XL-malli on kunnollinen. Vanhemman/rimpulamman vääntää solmuun ihan vahingossa.Kumpikos ohjaustankoteline tuohon kannattaisi ostaa mp-käyttöön, XL-malli vai se toinen? Vai tartteeko moista telinettä edes?
Mites ois RaceChrono ja RaceChrono2AVI?Huhujen mukaan ajoreitin saa googlemapsiin. GPS-versio myös kuulemma näyttää videossa nopeustiedon.eli se vain piitää sykerön ajetun reitin mukaan?Ei ole mitään karttapohjaa.kuinka muuten tuo gps malli...mikä karttapohja niis on?
![]()
Itse harkitsen tuota ratakäyttöön.
Bluutuutti toimii jos toimii. Mulla sen paritus on muutaman kerran tökkinyt ja iphone on pitänyt sammutella välillä ja sitten on taas yhdistynyt.aijoo? tuoko pluutuutti ominaisuusko on jo saatavilla?GPS:ssä on mahdollisuus kytkeä etsinkuva I-phoneen eli voi suunnata kameraa I-phonen näkymän mukaan ja myös säätää I-phonella kameran asetuksia.ei jaksanut lukea koko ketjua läpitte...
onko tuolla gps ja hd mallilla mitään suurempaa ero keskenään kuin tuo hinta ja gps-ominaisuus?
kuvan- ja äänenlaatu kummas paree?![]()
Käyttämällä ulkoista mikkiä - ohjeet - , sama vika on myös Driftissä ja sen kopioissa, eli audio on käyttökelvotonta vakiollaMillä keinolla tuon tallennetun äänen saa edes joteinkin järkevän kuuloiseksi?
Kypärään kiinnitettynä, vaikka ajaisi mopolla ihan mummona, ääni kuulostaa ihme rutinalta. Pitäiskö mikin reikä teipata umpeen vai mitä? Millä asetuksella ootte pitäneet mic sensitivityä?
- T -
Pinnacle kyllä editoi Contourin kamaa kunhan on tarpeeksi tuore versio.Ja lisäkysymys:
Saako kameran tallennusformaattia muutettua millään? Pinnacle Studio ei jostain syystä tue kameran tallenteita ja sillä olis tarkoitus editoida videoita.. En siis tarkoita resoluutiota, vaan tallenteen muotoa.
- T -
Tuossa kuvassahan on minun mielestäni selkeästi linssi irti.Onko jengillä kokemusta pölyn joutumisesta linssin ja linssisuojan väliin? kuva
Olin sunnuntaina pärräilemässä ja uusi ContourHD oli kypärässä kiinni ja käytössä ekaa kertaa. Kerran ajoin peltotraktorin synnyttämän pienen pölypilven läpi ja videon sumeneminen on selvästi nähtävissä sen jälkeen.
Näitähän markkinoidaan esim. motocross-käyttöön, joten luulisi että pölysuojaus olisi edes tyydyttävällä tasolla![]()
Kannattaa laittaa se mic sensitivity mahdollisimman pienelle, viimeksi taisi olla n. 25 ja voi vieläkin pienentää. Vähentää paljon huminaa ja muuta pientä häiriöääntä. Itse käytän kameraa sen imukuppitelineen kanssa, joka kyllä suojaa vähän tuulen kohinalta (teline "peittää" mikin). Vähän on käynyt mielessä jos uhraisi jonkun pesusienen ja leikkaisi siitä "muotin" kameran alaosalle, jossa mikki on.Millä keinolla tuon tallennetun äänen saa edes joteinkin järkevän kuuloiseksi?
Kypärään kiinnitettynä, vaikka ajaisi mopolla ihan mummona, ääni kuulostaa ihme rutinalta. Pitäiskö mikin reikä teipata umpeen vai mitä? Millä asetuksella ootte pitäneet mic sensitivityä?
- T -
Se linssinsuojus lähtee pienellä ristipäällä helposti. Pari kertaa on tullut putsattua kosteutta ja pölyä. Tuo näyttää kyllä enemmänkin saaneen hiekkapölyä linssin väliin. Ehkä sitä voisi tiivistää lasin ja kehyksen saumasta.Tuossa kuvassahan on minun mielestäni selkeästi linssi irti.Onko jengillä kokemusta pölyn joutumisesta linssin ja linssisuojan väliin? kuva
Olin sunnuntaina pärräilemässä ja uusi ContourHD oli kypärässä kiinni ja käytössä ekaa kertaa. Kerran ajoin peltotraktorin synnyttämän pienen pölypilven läpi ja videon sumeneminen on selvästi nähtävissä sen jälkeen.
Näitähän markkinoidaan esim. motocross-käyttöön, joten luulisi että pölysuojaus olisi edes tyydyttävällä tasolla![]()
Takuuseen vaan uutta laitetta!
Kiitos hyvästä vinkistä missä käydä heinäkuussa.
Milläs versiolla toi toimii? Mulla ultimata studio versio 12.0 eikä tue..Pinnacle kyllä editoi Contourin kamaa kunhan on tarpeeksi tuore versio.Ja lisäkysymys:
Saako kameran tallennusformaattia muutettua millään? Pinnacle Studio ei jostain syystä tue kameran tallenteita ja sillä olis tarkoitus editoida videoita.. En siis tarkoita resoluutiota, vaan tallenteen muotoa.
- T -
Tässä video Gardan tunneleista ja kalliorailoista Pinnaclella editoituna