IlluH
MotOrg ry
PrivateeR sanoi:Vinkki: Käytä videoissa 80-luvun iskelmää ni youtubea ei kiinnosta![]()
Nitrous sanoi:Saattaa karkottaa myös katsojat.
Eli esim. Seija Simolan Juna Turkuun taustalle, niin ei kiinnosta YouTubea, eikä katsojia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Vinkki: Käytä videoissa 80-luvun iskelmää ni youtubea ei kiinnosta![]()
Nitrous sanoi:Saattaa karkottaa myös katsojat.
IlluH sanoi:Joo, pitää kokeilla kun seuraavan kerran menee sinne suunnalle, huiput kuussatasella kun eivät juuri yli 200 km/h tuolla ole, niin siitä tosiaan voi miettiä.![]()
Nitrous sanoi:Ihan vaan referenssinä mä käytin -08 CBR600RR:ssä tämmösiä. (Elä kato suoraan piikkimääriä vaan eroja ratojen välillä):
Alastaro: 14-45
Botnia (pitkä): 15-45
Kemora: 15-43
Motopark: 16-43
Motopark väleillä tuo mopo kulkee huippuja nelosella saman kuin Alastaro välityksellä kutosella (221 rajarille, 199 huipputehon kierrosluvulla) Huiput Alastarossa datan mukaan aika tasan 205km/h.
Nitrous sanoi:Ihan vaan referenssinä mä käytin -08 CBR600RR:ssä tämmösiä. (Elä kato suoraan piikkimääriä vaan eroja ratojen välillä):
Alastaro: 14-45
Botnia (pitkä): 15-45
Kemora: 15-43
Motopark: 16-43
Batmanninja sanoi:Menikö nämä variaatiot kaikki yhdellä ja samalla ketjulla?
Batmanninja sanoi:^Hyvä, kiitos.
Pitää noita rattaita tilata ens kaudelle lisää.
Kymin takasuoralla meni nyt 240 GPS yks piikki vakiota pienemmällä eturattaalla. 5. rajoittimelle ja kuutosta hetki ennen jarrua.
Pitää myös opetella vaihtaan vähän aiemmin niin pysyy vetoalueella, punarajaa tosta on vähän nostettu säätäjän toimesta. Muilla radoilla tuo n. 117HP ei tahdo ehtiä huippunopeuteen kiihtyä.
Nitrous sanoi:Onko tuo 117 koneelta vai takaselta? Vakionahana tuo tuuppaa takaselle n. 105 hummaa. Punarajan nosto ei vakionokilla hirveesti tuo etua, koska tehokäyrä putoo aika rajusti ennen rajaria. Lähinnä etua tulee, jos pienellä vaihteella jollain välisuoralla joutus vaihtaa isommalle ilman rajarin nostoa. Tuo 105 takasella tarkottaa tolla laitteella semmosen n. 242km/h huippuja tasasella ilman imua tahi myötätuulta.

Batmanninja sanoi:Konetehoa joo. Eturattaat, jos sulle on jäänyt, lunastan mielelläni jos ja kun on varmaan sopivalle ketjulle. Optimi olisi jos sattuisit ne löytää jo ennen kautta.
Nää menee nyt vähän off topic tän ketjun otsikosta, sorry![]()
Sama kävi mulla mielessä mutta en mene arvaamaan mitään, mieluummin odotan että orgin vastaavat laittaa jonkin arvon.JMH sanoi:Oisko kymin nopean raja se 2.10
PrivateeR sanoi:Sama kävi mulla mielessä mutta en mene arvaamaan mitään, mieluummin odotan että orgin vastaavat laittaa jonkin arvon.
No siis noissa mun listaamissakin ni käytännössä sillä nopean ryhmän rajalla olit joko viimeinen tai toiseksi viimeinen. Ainoat jotka jäi taakse oli ne jotka keskeytti tai ei startannu.IlluH sanoi:Jollain Ring Race Clubin päivällä taidettiin vetää nopean raja just tuohon 2.10, jos en ihan väärin muista. Mikä sillä sijoitus kisoissa olisi jokkiksessa ollut, niin viimeinen, mutta eipä ollut viivalla kuin just hikisesti se 15 pyörääkään.
PrivateeR sanoi:En käsittääkseni sanonut mitään ajatusmallista, puhuin referensseistä. Mut joo, ehkä en sano mitään.
suizaki sanoi:Moni jättää lähtemättä, kun ei se oma paras riitä tarpeeksi korkealle.