Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huolestuttavaa, jos check tulee vain joskus; kyllähän sen kuuluu tulla aina kun laittaa virrat päälle... Mutta ei tosiaan EWS:n kanssa.... joskus virran kytkettyä tulee näyttöön pelkkä check! mutta katoaa sitten ja lähtee kyllä käyntiin, tohtiikohan tämmösellä lähteä reissuun ollenkaan.
En kovin kauas lähtisi. Voipi käydä kuten kaverille keväällä. Odottelin länsisatamassa miestä ja sain puhelinsoiton Ei Wittu Starttaa, hyytyi pohjois Helsinkiin huoltikselle. Sai vehkeen Heinolle vaikka oli perjantai ilta ja lauantaiksi kuntoon. Ostettiin sitten pojalle uudet liput lauantain laivaan, tuleepa sitten perästä. Lauantai iltana tuli Rostoc.iin puhelu, nyt se sitten hyytyi laivajonoon satamassa. Eikä taaskaan laivaan. Lopputulema, jätti F 800. sen Helsinkiin ja eka lennolla Kanarialle.onkohan yleinen vika " check EWS " (uusi pyörä ajettu 500 km)jätti välille, ei muuta kuin autolla huoltoon
nyt toimii mutta joskus virran kytkettyä tulee näyttöön pelkkä check! mutta katoaa sitten ja lähtee kyllä käyntiin, tohtiikohan tämmösellä lähteä reissuun ollenkaan.![]()
Mitenkähän mää mahtuisin Hajapusaan tai ZZZZR:ään....?Olen tainnut samasta myös kertoilla, kun Norjan reissusta F800:sella palailin...EWS hyydytti mopon Ruotsissa lauantai-illalla hotellin pihaan. Sunnuntaille oli varattu laivaliput. BMW Ruotsi hoiti antennirinkulan vaihdon, mutta sain mopon vasta tiistai-aamuna. BMW maksoi ylimääräiset hotelliyöpymiset (business-huone) sekä uuden laivalipun (luxuxhytissä).
Ikävä kokemus kaikenkaikkiaan.
![]()
Edit. Niin, kaverini Kawa Z750:sellä oli koko reissun ajan himoinnut Bemariani, vaihtokuume alkoi olla jo kova, mutta se meni häneltä sitten ohi...
En tiedä mikä on nyky-käytäntö, mutta v. 2007 jo ennen reissuani olin saanut kuulla useasta EWS tapauksesta, pyysin antennirinkulan vaihtoa ennen reissuani, mutta mulle vastattiin, että ei vaihdeta, koska mun omassani ei ole mitään vikaa (no ei tietenkään ollut vielä silloin).Luulen, että vaihtavat nuo rinkulat automaattisesti. Ainakin mulle vaihdettiin huollossa kyselemättä. En kyllä tiennyt vaatiakaan, kun luulin moponi olevan uudempi kuin nuo ongelmatapaukset.
Niin, ikävä kokemus, mutta voiko sanoa kaikenkaikkiaan..Olen tainnut samasta myös kertoilla, kun Norjan reissusta F800:sella palailin...EWS hyydytti mopon Ruotsissa lauantai-illalla hotellin pihaan. Sunnuntaille oli varattu laivaliput. BMW Ruotsi hoiti antennirinkulan vaihdon, mutta sain mopon vasta tiistai-aamuna. BMW maksoi ylimääräiset hotelliyöpymiset (business-huone) sekä uuden laivalipun (luxuxhytissä).
Ikävä kokemus kaikenkaikkiaan.
Niin, kaverini Kawa Z750:sellä oli koko reissun ajan himoinnut Bemariani, vaihtokuume alkoi olla jo kova, mutta se meni häneltä sitten ohi...
Huomasin tuon saman lehden äsken Abc:n hyllyssä ja pisti silmään, kun oiken kannessa vakuuteltiin, että kyseessä on itsenäinen julkaisu eikä mikään Bmw:n mainoslehtiOli tuonne R:lle tullut uusi BMW pyörälehti. BMW Motorcycle Magazine. On saman kustantajan lehti, joka ilmestyy Saksassa BMW Motorräd nimellä. Siinä oli haastateltu BMW edustajaa Mr. Rudi Probst - spokesman. Sivun juttu tästä antennista.