Tulevalla viikolla mopo menossa Riku Motoriin säädettäväksi ja tehon mittaukseen katsotaan paljon kotivirittäminen kannatti.
tulokset kiinnostaa! itellä enää kaasarien paikoilleen laittoa vaille valmis. ajattelin että josko käyttäis vielä synkronoinnissa oikealla pajalla ennen kauden alkua. kuin herkkä tää synkronointi muuten on? meneekö tommosessa suutinten&neulojen vaihdossa jo pieleen? viime kesänä viimeksi säädetty tää mun vehje. toisaalta vaihdoin ne kumikurkutkin tässä rytäkässä eli aikalailla muuttunu olosuhteet imupuolella..
kaasari paketti muuten irtos parhaiten ku kampes hivenen toisesta reunasta ja samalla veti. mun p***e ei kestäny repiä suoriltaan pakettia irti. aloin jo mallaamaan jalkoja runkoputkille ja muistelemaan jalkakyykky tekniikoita kun tulin toisiin ajatuksiin
Eipä toi synkronointi muutu suuttimien ja neulojen vaihdossa miksikään, mutta kun ovat kaasarit ovat jousilla tahdistettu niin joutuu niitä joskus säätää siltäosin, itse säädin synkan kohdilleen kun on siihen tarvittava mittari tullu hommattuu, lähinnä mitä säädätän on noi seokset, jos niitä edes tarvii säätää ainakin tarkistavat.
Kovasti odotan millon Rikusta ottavat yhteyttä että hakevat mopon mittauksiin.
mulla muuten oli myös tukossa yhdet ilmasuuttimet laitimmaisissa kaasareissa. ne jotka on tavallaan "upotettuna" eli about "klo 14:00" suunnassa. niissä oli aika syvä kolo keskellä mutta kun tarkasti katso niin tukossahan ne oli. ensin katoin että auki on mutta p****t ollukaan.
no, ite kyllä veikkaan että tuo mun ilmasuutinten tukkiminen ei ole sakujen tekosia. olis aika työläs, spesiaali ja turhan riskaabeli sivujuonne tommosiin rutiini kuristus- ja kuristustenpoisto -huoltoihin. huonoa suunnittelua sanosin, vaan mikäpä asiantuntija minä tässä. eka mopo vasta