Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sami1024 sanoi:Näköjään mua harhautti noissa dizzyspellin linkkaamissa kuvissa eri korkeuteen säädetty takajarrupoljin. Ilmeisesti sitten 650 ja 1250-mallien välillä on eroa (ainakin satula), koska mulla oli kolme kautta GSX650F ajossa, ja siitä isoa bandiittia koeajaessa ero ajoasennossa oli selkeä.
sami1024 sanoi:Näköjään mua harhautti noissa dizzyspellin linkkaamissa kuvissa eri korkeuteen säädetty takajarrupoljin. Ilmeisesti sitten 650 ja 1250-mallien välillä on eroa (ainakin satula), koska mulla oli kolme kautta GSX650F ajossa, ja siitä isoa bandiittia koeajaessa ero ajoasennossa oli selkeä.
Teemu 79 sanoi:Olisko ollut penkin korkeus säädetty eri asentoon?..
sami1024 sanoi:Pikku-äffässä ei ole säädettävää penkkiä lainkaan, vaan se on yksiosainen puikula matkustajan alle asti toisin kuin banditissa.
Tuuchen sanoi:Niin millä tavalla 650 ja 1250 erosi ajoasennolta?
sami1024 sanoi:Sillä penkin erilaisella korkeudella ero varmaan selittyy, koska polvikulma tuntui selkeästi loivemmalta. Lisäksi olen varma että tangon kiinnikkeet olivat siinä banditissa korkeammat kuin omassani, mutta ne oli toki voitu vaihtaa ei-vakioihin. Muussa tapauksessahan korkealla penkillä tangon olisi pitänyt tuntua omaa etunojaisemmalta ja matalammalta.

wanico sanoi:En jaksanut ykkössivua lukea, mutta otsikon pyöristä selkeesti ketterin menijä on tuo Bemu.