• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cannonball Bike Run 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuka keskeyttää ensin? 1-3 Kuinka monentena päivänä? 4-7 Kuka pääsee maaliin? 8-10

• PoS

Ääniä: 27 36,5%
  • JMH

Ääniä: 30 40,5%
  • Vahvajussi

Ääniä: 7 9,5%
  • 1. päivä

Ääniä: 4 5,4%
  • 2.-3. päivä

• 4.-5. päivä

Ääniä: 28 37,8%
  • 6.-7. päivä

Ääniä: 7 9,5%
  • PoS

Ääniä: 23 31,1%
  • JMH

• Vahvajussi

Ääniä: 46 62,2%

• Ääniä yhteensä
    74
Raaseri sanoi:
Vaarallinen kokeilu, JMH saattaa saada kaarrevauhdin kohdalleen ja sitten se on pitelemätön.

Totta, pitääkin kokeilla tuota viimestään ens kesänä jos se erehtyy tulemaan mun vetämälle kurssille. :D

PoS sanoi:
Ei ton jussin touhu kovin vahvalta näytä. Se eksyi jo linnatuulessa

Mut Jussin puolustuksena on todettava, että onhan Linnatuuli aika iso paikka...vaikka jos vertaa...ööö...tota...ei s**tana se tarttee laittaa talutusnuoraan jos meinaatte, että se kestää matkassa koko reissun. :D

Fiatin öljyvanaa voi tietenkin seurata ja Katanan kuulee, mutta jos nämä molemmat katoaa niin mitä sitten?

shyhander sanoi:
Mä luulen että loppupeleissä Priiliasta tehdään Kikseriin sivuvaunu, koska siinä on vähemmän pyttyjä, ja tosta Tanasta otetaan runko sidecaarin kiinnitystä varten, koska laite on näistä ainut patarautainen.

:rakastunut: Joo, kyllä musta vaan alkaa tuntumaan että näin siinä käy: Vahvajussi on ohjaksissa ja mutisee kovasti katseenkäytöstä ja ettei tässä olla Rosseja, PoS istuu takapenkillä ja kiljuu kanssakuskeille että kisa keskeytetty ja on ohituskielto kun jossain katsomossa vilahtaa punainen t-paita ja JMH naukkailee sivuvaunussa janojuomaa hassusta kolmionmallisesta pitkäjalkaisesta lasista. :jpstyle:

Keskeytys oli lähellä jo muutama tunti laivan lähdön jälkeen. Katanamiestä talutettiin kainaloista kohti putkaa ja fiatmies tuli mahallaan rappusia alas, jonka jälkeen häneltä evättiin virvokkeiden myynti. Ihme kyllä koko kopla kuitenki heräsi omasta hytistä. Seikkailu siis jatkuu vielä.

vahvajussi sanoi:
Keskeytys oli lähellä jo muutama tunti laivan lähdön jälkeen. Katanamiestä talutettiin kainaloista kohti putkaa ja fiatmies tuli mahallaan rappusia alas, jonka jälkeen häneltä evättiin virvokkeiden myynti. Ihme kyllä koko kopla kuitenki heräsi omasta hytistä. Seikkailu siis jatkuu vielä.

Miten en oo yhtään yllättyny, vaik sä oot ainoa porukast joka juo rähinä juomia :p

vahvajussi sanoi:

Mä alan pikku hiljaa kallistua sille kannalle, että sä tosiaan oot tuon reissun aivot. :D

Vanhajussi unohti dementiapäissään kertoa, että se lensi Pesosen perään niskaperseellä baarista. Itsehän olin tuolloin jo kaikessa rauhassa hytissä nukkumassa. Ja Pesosen logiikka oli, et vedetään vähä keittoa rentoutuaksemme. Vittu että onkin muuten nyt rento olo.

Mutta kyllä mä kuitenkin näkisin, että tästä tulee hyvä. Stuff that makes legends.

Huomenna olisi ensimmäinen kestävyystesti, kun pitää ajaa Wieniin starttipaikalle. Käytettiin pyöriä tuolla hotlan parkkihallissa toiminnan varmsitamiseks ja fiiatin tankin alta pukkas melkosta savupilvee. Tämä lienee harmitonta, kuuluu ehkä kyseisen laitteen ominaisuuksiin.

vahvajussi sanoi:
fiiatin tankin alta pukkas melkosta savupilvee...

Prkl... optimistinä veikasin et kestäis ees 4 päivää :pissed:

Jesaria, rautalankka ja runsaasti Delvacia sinne Fiiatin takaboxiin, et pysyy ees alkumatkan mukana :crash:

Back