• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cannonball Bike Run 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuka keskeyttää ensin? 1-3 Kuinka monentena päivänä? 4-7 Kuka pääsee maaliin? 8-10

• PoS

Ääniä: 27 36,5%
  • JMH

Ääniä: 30 40,5%
  • Vahvajussi

Ääniä: 7 9,5%
  • 1. päivä

Ääniä: 4 5,4%
  • 2.-3. päivä

• 4.-5. päivä

Ääniä: 28 37,8%
  • 6.-7. päivä

Ääniä: 7 9,5%
  • PoS

Ääniä: 23 31,1%
  • JMH

• Vahvajussi

Ääniä: 46 62,2%

• Ääniä yhteensä
    74
rantaile sanoi:
Luotto fiiattiin ei ole kova, mutta aina sekin on kuolleista palannut ja kaipa tuolla seudulla löytyy varafiiatteja hylättynä joka mutkan takaa.

Nyt ei kannata hirveesti veikkausriviä täytellä näiden napapiiri tietojen perusteella.

Ferraarilla on selkee kotikenttäetu ja se käy ja kukku kuin sveitsiläinen käkikello, kun kerrankin saa keuhkoihinsa puhdasta auringon lämmittämää ohutta vuori-ilmaa.

Toisin käy tojotan, joka on tottunut tuollaiseen turkkilaisen saunan kosteusprosenttiin. Ekat kolme päivää menee rykiessä ja pykiessä ja italian orien peräpäitä ihaillessa.

Onpa jännää. JMH keskeyttää ensin ja minä en ainakaan pääse maaliin. Vahva veikkaukseni on, että Kymis ei yksin osaa suunnistaa yhtään minnekään :D Joten jos Ritmo ja Voiveitsi väsyvät, ei kolmaskaan muskettisoturi varmaan maalia näe :D

Tein muuten lauantaina kytkimen varaosia alumiinivuoasta.

Fiiu on ainoa ku selvii perille, sisäpiirin tietoo... :;):

Testattiin suunnilleen tää sama jokunen vuosi sitten, LaMakkaran, Törpön ja Vilusen kaa. Silloin selvis kotiin saakka, ainoana ilman pajalla käyntii, mun Mille :grin:

Mut se et ite äännestykses menin keskeyttäjäks ruksaa JMH ja 4-5 pv, oli vaan vahinko :doh:

Mä luulen että loppupeleissä Priiliasta tehdään Kikseriin sivuvaunu, koska siinä on vähemmän pyttyjä, ja tosta Tanasta otetaan runko sidecaarin kiinnitystä varten, koska laite on näistä ainut patarautainen.

Kaikki siis pääsevät perille, mutta kukaan ei ole enää entisensä! :respect:

PoS sanoi:
Onpa jännää. JMH keskeyttää ensin ja minä en ainakaan pääse maaliin. Vahva veikkaukseni on, että Kymis ei yksin osaa suunnistaa yhtään minnekään :D

Mä en ota ees karttaa mukaan, sillä suunnistan tähtien perusteellakin paremmin kun Mr. PoS navigaattorillaan.

vahvajussi sanoi:
Mä en ota ees karttaa mukaan, sillä suunnistan tähtien mukaankin paremmin kun Mr. PoS navigaattorillaan.

Muista sitten, että tähdet löytyvät ylhäältä.

Katotaan, pääseekö Kymis edes lähtöön asti. Se uhkasi nimittäin korkata rähinäviinapullon heti, kun päästään laivaan, joten saattaahan tuo joutua kölin altakin vedetyksi.

Koittakaa selvitä kolhuitta maaliin, sekin on jo jotain.. Ja kaikki diskataan, jos ei JOKA ilta olla aamupalaan asti humpalla:D Muutenhan tuo cbr oliskin ollut liian kevyttä ajelua..

Jotta mahdollisesti voittaessani en joutuisi jakamaan palkintoa, sanotaan vaikka et Peniksen vehje lerpahtaa ekana, tuossa 2. ja 3. päivän vaihteessa ja maaliin pääseekin kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti JMH.

Hyvää seikkailua! :thumbup: :bye:

Veikkaus että PoSin mopo oireilee ekana, mutta sillä pystyy nilkuttamaan päivän loppuun ja väliyönä se saadaan purkkavirityksellä rempattua ajokuntoiseksi reissun loppuun. JMH:n mopo näyttää myös temperamenttiaan, muttei muutu ajokelvottomaksi. Koko poppoo tekee pari pientä harhalenkkiä, mutta Penman kiertää muita suuremmat sakkokierrokset.
edit: Siis kaikki selviävät kommellusten kautta maaliin. Sen jälkeen eivät enää ole selviä :bisseä:

LaMasquerade sanoi:
Jotta mahdollisesti voittaessani en joutuisi jakamaan palkintoa, sanotaan vaikka et Peniksen vehje lerpahtaa ekana, tuossa 2. ja 3. päivän vaihteessa ja maaliin pääseekin kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti JMH.

Hyvää seikkailua! :thumbup: :bye:

Jätkä hakee nyt niin törkeitä kertoimia et tota voi jo sanoa kaikki tai ei mitään tyyppiseksi veikkaukseksi 😂

Gixeriin häviää ekana luotto, mutta vasta 4-5 päivänä ja siitäkin selvitään. Kaikki pääsee maaliin.

:baahaahaa:
PoS sanoi:
Katotaan, pääseekö Kymis edes lähtöön asti. Se uhkasi nimittäin korkata rähinäviinapullon heti, kun päästään laivaan, joten saattaahan tuo joutua kölin altakin vedetyksi.

Tämä on kyllä aika paha kompastuskivi. No kaverit kattoo että lähtee sitten ainakin omalla pyörällä, on taipumuksia erehtyä kulkuneuvosta.

Onnea reissuun tuutte sitä tarvitsemaan:D

Vahva kutina että Jim Hendricks osaston vehkeet leviää neljäntenä päivänä. Possin katana kokee syyskiiman ja heittää reiluhkot märkätipat jonnekin Euroopan maaperälle. Stark Johanin pääsee maaliin, jos se on muistanut ottaa avaimet mukaan.

suzukai sanoi:
Vahva kutina että Jim Hendricks osaston vehkeet leviää neljäntenä päivänä. Possin katana kokee syyskiiman ja heittää reiluhkot märkätipat jonnekin Euroopan maaperälle. Stark Johanin pääsee maaliin, jos se on muistanut ottaa avaimet mukaan.
Maksimoin voiton mahdollisuuden ottamalla kahdet aveimet messiin!

Jaahas, melko surulliselta näyttää tuo äänestys meikäläisen kannalta. Pitäisköhän sitä jättää suosiolla pyörä kotiin?

PoS sanoi:
Jaahas, melko surulliselta näyttää tuo äänestys meikäläisen kannalta. Pitäisköhän sitä jättää suosiolla pyörä kotiin?

Ei vitussa... kärry menee epätasapainoon, eikä uudelleen jaksais pakata. On sillä ihan funktio.

PoS sanoi:

Jos sä lähdet pyörän sijasta pakulla niin JMH:kin saattaa päästä perille, kun on kyyti valmiina poimimaan levinneen Fiatin tien varresta. Mut ehkä oikeempi asenne olis: "V*ttu mä näytän teille" ja tulla ainoona koko kolmikosta maaliin asti. :D

Back