Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinahan on sohvamopo omimmillaan, plyyshipaallysteet ja kaikkiTässä on aika tyly busa![]()
![]()
Ei Dukatia kuin ei Magnaakaan vaihdeta Busaan, ei nyt sentäänSiis et olekaan vaihtamassa pyörää, vaan ostamassa bussia "kakkospyöräksi"?
Huvittavan kuuloinen testi, joka ei näin äkkiseltään luettuna kyllä kerro mulle enempää kummankaan koneen todellisesta kestävyydestä... onko tuosta olemassa jotain dokumenttia netissä? Olis kiintoisaa lukeaKuinka pitkään honda perusmalli (cbr 1000) ja gixxer 1100 kestää kaasupohjassa huudatusta.
Raskassoutuinen,Tuulihaukka,Muuttohaukka,Katuhaukka,Delfiini,Skootteri,Valas,Tapiiri,,HaisTuon takia pelottaa mennä koe-ajolle Busalla, jää vielä koukkuun...Pakko kertoo ikävä tosiasia kokemuksesta johon olen törmännyt muutaman kerran![]()
Itse omistin alkukesästä vm. 99 busan ja ajoin sillä noin 6000km... vaihdoin sen uuteen ja ajoin silläkin vielä 15500km....
Vaihtaessani ekaan busaan, ja ajattelin että ei se nyt voi olla mikään ihmeellinen enää Yammun jälkeen, väärässä olin, busa teki syvän vaikutuksen heti hyvällä ajoasennolla ja raan voiman tunteella, olin heti myyty![]()
Vaihtaessani 99>03 busaan ajattelin taas että ei se nyt voi olla mitenkään kauheen erikoinen kun on sama pyörä kyseessä, väärässä olin taas, sisäänajon ajettuani huomasin kuinka vääntö oli totaalisen erilainen ja voimantunne vieläkin väkevämpi kiihdytyttäessä, 99 busa kun toi voimaa vasta kerättyään hetken kierroksia, niin vastaavasti tämä uusi rykäsee HETI kun uusi vaihde on sisällä, niin vietävästi et heikompia hirvittää, ja voimantunne ei ota loppuakseen jos vain kuskin kantti riittää![]()
Kokeillessani toisten pyöriä esim. R6 tuntui busan jälkeen polkupyörän ajolta, ja vastaavasti CBR 900 en uskaltanut viedä niin kovin kuin kaverini päästi busallani edellä, tää nyt on tällasta mut en kirjoittais jos ei olis totta...
Verrattaessa vaikka busan vaihteita XX:n vaihteisiin, on busan vaihteet PALJON nopeammat vaihtaa ...iso asia sinänsä...
On se van paras "kolmaspyörä" mitä mulla koskaan on ollut ja mitä koskaan olen ajanut, kaikki muut vaan tuntuu ihan paskoilta busan jälkeen, ja aina kun ottaa oman pyörän alle on tyytyväinen olo että onnex ei tarvii ajaa millään muulla.![]()
![]()
![]()
Juu, se vaikutti ihan samalla tavoin kuin tuossa Lanatin kirjoituksessa jo pelkällä koeajolla. Upea lelu! Asia on harkinnassa..Ei Dukatia kuin ei Magnaakaan vaihdeta Busaan, ei nyt sentäänSiis et olekaan vaihtamassa pyörää, vaan ostamassa bussia "kakkospyöräksi"?Busa voi olla kakkosmopona eli leikkikaluna ja sellaisena aika hyväkin![]()
![]()
Ja tämä on taas yleinen mielipide![]()
Väritys ja ihan pikkujuttuja.. Ei siis juurikaan eroja.Onko kellään tarkempaa tietoa mitä eroja on 03 ja 04 busa malleilla?
Kerros ihan omin sanoin. Millainen ajoasento, hidasajo-ominaisuudet (kaupunkiajo)...Juu, se vaikutti ihan samalla tavoin kuin tuossa Lanatin kirjoituksessa jo pelkällä koeajolla. Upea lelu! Asia on harkinnassa..![]()
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kaupungilla hitaassa-ajossa erittäin ketterä ja minulle(174cm)ajoasento on aivan mahtava...oikeesti.Kilometrit tuntuu todella lyhyille ilman kiirettäkin ajaessa....siis todellinen kilometrinielijä.Kerros ihan omin sanoin. Millainen ajoasento, hidasajo-ominaisuudet (kaupunkiajo)...
Sen verran on selkä jäykistynyt ja henk.koht. tankkilaukku jo turvonnut, että mietityttää mitenkä kyykky toi ajoasento on? Verrattuna esim cbr100 tai zzr1100?Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kaupungilla hitaassa-ajossa erittäin ketterä ja minulle(174cm)ajoasento on aivan mahtava...oikeesti.Kilometrit tuntuu todella lyhyille ilman kiirettäkin ajaessa....siis todellinen kilometrinielijä.
Yllätyin todella positiivisesti pitempään ajaessa.Mitä enemmän ajan sitä enemmän nautin sillä ajosta.![]()