• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Busako mulle?

Mielenkiintoisia mielipiteitä MagnaMan. pitäisiköhän itsellänikin ruveta yleistämään hondaa heikkiolaatuiseksi, ei busa ole ainut missä on kiristäjä vikoja ollut. miten on ekojen xx:ien kiristäjät jotka on osittain jopa kulutus tavaraa? kaverilla mennyt 90tkm aikana kolme? entä miten mailmalta kantautuneet tiedot cbr 600 rr:n sylinetrin pinnoteiden irtoamisesta.  
omg.gif

jos ajattelisin kuten sinä, pitäisin hondaa iänkaikkisen heikkona kapistuksena jolla ei tee mitään eikä siitä kannata maksaa penniäkään kun saa jonkun nurkkiin hajoavan romuläjän.  
033102ass_1_prv.gif

elkää käsittäkö väärin. itselläni ei ole mitään hondia vastaan, päin vastoin olen semmoisenkin omistanut, niinkuin suzukin ja kawakan. eikä näistä ole yhdestäkään huonoja kokemuksia.  
bowdown.gif

mitenkäs toi kuvan busa, eikös toi oo joku erikoismaalaus/malli/hökötys vai muistanko väärin.

jossain välis ne oli viel yleinen mielipide.
Niin sellaista se on, en kiellä sitä vieläkään. Jotkut meistä luovat yleisiä mielipiteitä
033102bebe_1_prv.gif
Yleisten mielipiteiden luominen paskaa puhumalla on hmmm, naurettavaa pelleilyä.

Ihan oikeasti, joku aloitteleva moottoripyöräilijä lukee kirjoituksesi, missä selität vakavalla naamalla jotain tuollaista soopaa, katsoo profiilista että kah, kaverihan on vanha ja kokenut motoristi, tietää varmaan kaikesta kaiken ja sitten todella uskoo lässytyksesi. Ei hyvä.

Tämähän ei ole oma mielipiteeni,mutta oletteko kuulleet sanonnan:Hondalla ajaminen on kuin homoa nussis,se on niin kauan hauskaa kun sun kaverit ei tiedä,että sä harrastat sitä.

Sitten palataan taas asiaan!!!  
veryangry.gif
tounge.gif
wink.gif

Eli muistutan tässä että aiheena topicissa on!!

Busako mulle? Italowesternin aloittamana..  
eek.gif

Joten asiaa tai piste tälle keskustelulle!  
wink.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Nonni. Tarjoukset on isketty pöytään ja nyt pitäis sitten tehä joku päätös astiasta. Ihan pikkuisen tietty talousasiatkin siihen jotenkin sotkeutuu, mutta Musta MuuttoHaukka on musta hauska.
tounge.gif

Luinpas taas muutaman tunnin Busan ahtamisesta ja ilokaasuista ja mietin vaan, että sen voiskin sitte vissiin samantien ahtaa, kun kaikki osat on kerta valmiina olemassa ja Suomen säädökset antaa mahrollisuuren vaan niin vähiöön tehon nostoon, että sen nyt mikä vaan kone kestää koska vaan.
033102beer_1_prv.gif

Bussifoorumi

Toinen ratkaisumalli on vaihtaa ne putkilot hieman äänekkäämpiin ja säädättää ruutta uudestaan.
062802moto_prv.gif

Se otsikon kuva on ihan tehtaan sivulta ja välillä oleva kuva on niin kaukana alkuperäsestä ku mahollista
wink.gif

tosta ahdetusta-busasta mulla on klippi jossa mennään n.220mph.....haaskaa touhuu....
biggrin.gif

Eli ajattelin, että kuva kertoo enemmän ku muutama sana. These bikes go 300+ km/h eli iha tarpeeks mun taidoille
biggrin.gif

ja vaikka sä ahtaisitkin sitä 'ihan vaan vähän' niin se onkin todella 'vaikeeta' lyödä ahtoja lisää sisään kun niitä tarvii.. ;)

mutta tohon turbotukseen menee varmaan 5-6t eur helposti..

mutta sitten onkin mopotin mikä on vähän pakko pitää kauemmin eikä vaihtaa joka vuosi? ;)

Juu, toi ko. busa on hiukan nopea, ja hienoin busa mitä olen ikinä nähnyt...osaa viheltää myös...

Imupuolelle tarttis hieman paremman filsun, niin sitten olis hyvä. Sen saa kyllä järjestettyä, joten melko täydellinen puhkupillihärveli.
062802moto_prv.gif

Back