Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai vaan tämä muotivillitys ole sinuunkin tulossa? Eli vaihdat puimuriin, kun naapurillakin on?Kovasti olen kuullut,että bokserin ominaisuuteen kuuluu runsaampi öljyn kulutus kuin esim. rivinelkkuun? Pitääkö paikkaansa? Jos pitää, niin kuinka runsasta tuo on? Pitääkö joka tonnin jälkeen lisätä?
Naapurilla ei ole, mutta ainahan se keväisin kutisee....Ei kai vaan tämä muotivillitys ole sinuunkin tulossa? Eli vaihdat puimuriin, kun naapurillakin on?Kovasti olen kuullut,että bokserin ominaisuuteen kuuluu runsaampi öljyn kulutus kuin esim. rivinelkkuun? Pitääkö paikkaansa? Jos pitää, niin kuinka runsasta tuo on? Pitääkö joka tonnin jälkeen lisätä?![]()
Varsinkin näin uudenvuodenaattona kannattaa katsoa että kumi on ehjä..... huolimattomalla saattaa keväällä kutista...Naapurilla ei ole, mutta ainahan se keväisin kutisee....Ei kai vaan tämä muotivillitys ole sinuunkin tulossa? Eli vaihdat puimuriin, kun naapurillakin on?Kovasti olen kuullut,että bokserin ominaisuuteen kuuluu runsaampi öljyn kulutus kuin esim. rivinelkkuun? Pitääkö paikkaansa? Jos pitää, niin kuinka runsasta tuo on? Pitääkö joka tonnin jälkeen lisätä?![]()
![]()
No ei ainakaan Yamahan rivinelkut ole mitään öljysyöppöjä olleet mitä mulla on ollut, XJ650, XJ900 ja 900 Diversion.kai se terve kone aina ihan vähän syö öljyä. ilmajäähdytteiset hieman enemmän kuin vähän tiukempisovitteiset nestejäähdytteiset koneet.