Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos 100 tuhatta olis testimatka, niin pyörakin olis jo vanhaa malliaOudon lyhyt on testi. 40.000km ei pidäkään olla isokoneiselle matkapyörälle vielä yhtään mitään. Mielestäni järkevämpi testimatkan pituus tuollaiselle on vähintään 100 tuhatta. 200 tai jopa 300 tuhattakin tiedetään vastaantyyppisillä vehkeillä ajetun.
Ison GS:n kokoista mammuttia ei kukaan tervejärkinen, joka ei satu itse olemaan fyysisiltä mitoiltaan Alexander Karelinin kokoluokkaa, vie minnekään lähellekään pehmeää hiekkaa, mutaa yms. oikeasti haasteellisia ajoympäristöjä. Sellaiseen on ihan eri laitteet, ja ne on luokkaa 100 kiloa kiloa kevyempiä.Jutussa mainittiin myös keulan uppoaminen pehmeään hiekkaan
Vikalista olisi pari palstamilliä lyhempi. Siinä lukisi:No jos 100 tuhatta olis testimatka, niin pyörakin olis jo vanhaa malliaOudon lyhyt on testi. 40.000km ei pidäkään olla isokoneiselle matkapyörälle vielä yhtään mitään. Mielestäni järkevämpi testimatkan pituus tuollaiselle on vähintään 100 tuhatta. 200 tai jopa 300 tuhattakin tiedetään vastaantyyppisillä vehkeillä ajetun.![]()
Ja voishan se vikalistakin olla pari palstamilliä pitempi.
Häh? Mä olen persjalkainen 180 senttinen pohjois-karjalainen, valtavan pitkällä selällä ja proteesikoroilla.Ison GS:n kokoista mammuttia ei kukaan tervejärkinen, joka ei satu itse olemaan fyysisiltä mitoiltaan Alexander Karelinin kokoluokkaa, vie minnekään lähellekään pehmeää hiekkaa, mutaa yms. oikeasti haasteellisia ajoympäristöjä.
Eli meikäläisen tapauksessa se tarkoittaa helvetin pitkää pyllistystä.Niin, jos etupää meinaa upota pehmoiseen, niin silloin painetaan oikeata rannetta alaspäin, samalla säilyttäen alkuperäinen ote kahvasta. Jos ei auta, niin nostetaan hanuri penkistä ja siirretään ruhon painopistettä taaksepäin, jos suinkin mahdollista.