JMH sanoi:Yhyy...
Ja kyynel.
Sinäpä herkkä olet. Ei naurata, tosin ei itketäkään.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Yhyy...
Ja kyynel.
MattiRK sanoi:Jep.
Luojan kiitos että ajosuoritus oli ohi alle 23 tuntia heräämisestä. Ties mitä olisi seurannut jos olisi venähtänyt. Nyt tiedän tämän kamalan riskin tulevaisuutta varten.
big m sanoi:Riskien tietäminen ja ymmärtäminen voivat olla eri asioita. Onnea tuleviin seikkailuihin.
MattiRK sanoi:Juu niin ovat. Onnen varaan en tosin ajossa laske mutta kiitoksia vaan toivotuksista. Riskit on tosiaan hyvä tietää ja ymmärtää, itse olen koittanut pysyä kärryillä niistä mm. sillä että olen lueskellut + 10 vuotta varmaan jokaisen suomalaisen liikennekuoleman syyt. Niitä on hyvä pohtia ja hyödyntää opittua omassa liikennekäyttäytymisessä.

J@ck sanoi:Tämä on viimeinen ketju, johon kirjoitan. Poistin kaikki viestini parin vuoden ajalta, siksi ne katosivat myös tästä topiikista. Aiemmatkin lähtee, kun joskus jaksan.. Vittuunnuin koko orggiin syystä, josta en enää tässä enempiä avaudu. Mut nyt vaan riitti
Nimim: 15 vuotta 10 kuukautta ja 4134 viestiä
big m sanoi:Liikenneturvan sivuilta: Yli 24 tunnin valveillaolo heikentää ajokykyä merkittävästi ja on verrattavissa yhden promillen humalaan. Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
Kannattaa lukea sieltä lisää.
Jokainen saa ajaa kuten haluaa, mutta riskit on hyvä tunnistaa.
Go-Za sanoi:4 uutta mallia BMW on esittelemässä Milanossa 5. marraskuuta. Tässä jutussa ei ole mainittu RNineT HP:tä, joten voi olla että siitä on tulossa joku limited edition tms.
Olen tiedon kuitenkin ottanut melko lailla virallisesta lähteestä. Over The Line Magazine on jotakuinkin suoraan BMW Motorradin markkinointikanava tuolla sos. mediassa!vma sanoi:Linkittämäsi kuva on selkeä photoshoppi R Nine-T, eikä siis mikään HP- malli tuohon pyöräsarjaan.
Go-Za sanoi:Olen tiedon kuitenkin ottanut melko lailla virallisesta lähteestä. Over The Line Magazine on jotakuinkin suoraan BMW Motorradin markkinointikanava tuolla sos. mediassa!
Go-Za sanoi:Kuvassa näyttää tältä:
![]()