Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J-PS sanoi:Kiinnitys näyttää öö... toimivalta ja edulliselta. Ja vähän myös itsetehdyltä.
-jp-
PS. Clearwater, muita valoja et tarvitse.
Ulkonäöllä ei vaan ole itselleni oikein mitään väliä ja kesäksi nuo voi nakata mäkeen, vie muutaman minsan.Niinpä. Mulla on ollut Kristat noin 120 tkm ja toisessa pyörässä Darlat noin 75 tkm. Usko pois, on ne hyvät. Onko ne hintansa arvoiset, sitä täytyy jokaisen funtsia ihan itse.MattiRK sanoi:Jos noita pääsisi livenä testaamaan niin voin kyllä muuttaa mielipiteeni.
Vikatikki. Vaihtaa nyt R1100GS tuommoiseen mopoon kuten Kawa Versys.
Minä en vaihda tuota mun R1100GS pyörääni mihinkään. On se vaan niin mainio.
Se on minulla ollut vasta 10 vuotta ja varmaan saman verran vielä jatkuu.
150.000 km olen sillä ajanut kymmenessä vuodessa.
Nyt siinä on mittarissa 194.000 km.[/QUOTE
Onko todella tuo 1100Gs:n moottori luokkaa ikiliikkuja. Tuumannut vielä vanhoilla päivillä hupipyöräksi tuota GS:ää ja noita 1100:sia sais edullisesti täällä Ruotsissa nytten.
En nyt mitään tarkkaa määrää osaa tuohon pimeäajoon antaa, mutta sen verran että kalliiden valojen hankita ei ole tuntunut turhalta. Eihän Suomen suvessa hirveesti valoja tarvitse, mutta muutaman kerran esim. elokuussa kun vetää ns. yönyli Kuusamosta Stadiin, niin kyllä niitä valoja oppii arvostamaan. Viimeeksi kiittelin Kristoja tuossa muutama viikko sitten kun piti ajaa Traven lauttarannasta 200km ekaan hotelliin; se on iltayö sangen pimeä jo tuolla Pohjois-Saksankin korkeudella. Puhumattakaan noiden Darlojen "kotiseudusta" täällä Välimeren rannalla, missä pimeä napsahtaa hyvinkin aikaisin ja on oikeesti sitten PIMEÄ.J@ck sanoi:Ihan mielenkiinnosta.. Paljonko noista 120 tkm + 75 tkm ajeluista on ollut pimeällä ajoa?
rimpjar sanoi:Onko todella tuo 1100Gs:n moottori luokkaa ikiliikkuja. Tuumannut vielä vanhoilla päivillä hupipyöräksi tuota GS:ää ja noita 1100:sia sais edullisesti täällä Ruotsissa nytten.
J@ck sanoi:Valoista vielä, kun sattumalta tällaiseen törmäsin. https://urly.fi/14DE
Ei ole hinnalla pilattu, eikä arvostelutkaan ihan mahdottomilta näytä. E-merkintä puuttuu, mutta kyllä tuollaiset uskaltaisin pyörään laittaa.
Pitäisi olla melkoisen huonoa tuuria, jos noiden käytöstä mitään seuraisi. Näkeehän pyörissä muutenkin laittomia xenon ja led-muutoksia sekä työvaloja lisävaloina. Onko kukaan saanut, tai kuullut jonkun saaneen valovirityksistään poistomääräyksiä, saati sakkoja?
J@ck sanoi:Sinänsä enempiä kenenkään mieltymyksiä arvostele.. Kuulun enemmistöön, koska en saa kiinni ajatuksesta - miksi ihmeessä ajaisin 1000 mailia vuorokaudessa? Se ei voi edes olla kivaa, ei ainakaan puolivälin jälkeen. Siksi toisekseen, rättiväsyneenä ajaminen mahtaa olla vaarallisempaa kuin ajelu parin promillen kännissä.
J@ck sanoi:Sorry, en malttanut olla taas aukomatta, mutta kun en vaan ymmärrä.
J@ck sanoi:https://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/autonkuljettajan-tyoaika/ajoaika-ja-tauot
Minkähän takia ja onko mopo sitten jotenkin eri juttu? Eikä tarvitse olla kuin kylmä, niin herpaantuminen tapahtuu jo aivan muissa kuin 1000 mailin lukemissa.
Sorry, en malttanut olla taas aukomatta, mutta kun en vaan ymmärrä. Tai sitten näillä vuosilla ja kilsoilla ymmärrän liiankin hyvin. Onneksi useimmat muutkin ymmärtävät.
MattiRK sanoi:Juu kannattaa jättää väliin jos ei moinen innosta tai epäilee riittääkö suorituskyky. Kun tuon itse vetäisin niin ainakin omalla kohdalla rättiväsymiset ja 2 promillen jurreista puhuminen tuommoisen suorituksen kohdalla on kyllä ihan bullshittia. Ja olen keski-ikäinen punkkua lipittävä ja siggeä polttava läski. Valmistauduin olemattomasti ja nukuin aivan liian vähän ennen ajoon lähtöä ja mitää ongelmaa ei kyllä ollut jaksamisen kanssa, vielä viimeisillä kilometreillä jaksoi skannata penkkoja katseella ja ihastella kesäaamua. Ryytynyt olo oli vasta seuraavana päivänä kun nukuin taas liian vähän. Ihan mukavaa oli ajella ja ei tarvinnut paljoa kenellekään puhua lähes vuorokauteen. Eniten ressasi elukoiden miettiminen mutta nekin olivat kaikki riista-aitojen paremmalla puolella (ja ajoinkin ihan nätisti), toinen miinus oli läpimäriksi menneet kengät jotka hoidin ostamalla uudet sukat ja 2 muovipussia.
Mopossa vähän kyllä vitutti liian lyhyet välitykset, selasin jo Gearing Commanderia, jos vaikka laittaisi pienemmän takarattaan sitten kun ketjut menee vaihtoon. Btw., varasin kerrankin huollon ajoissa, otin kuukauden päähän, 6tkm on vielä kilsojen puolesta varaa.
big m sanoi:Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
JMH sanoi:Yhyy...
Ja kyynel.
big m sanoi:Liikenneturvan sivuilta: Yli 24 tunnin valveillaolo heikentää ajokykyä merkittävästi ja on verrattavissa yhden promillen humalaan. Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
Kannattaa lukea sieltä lisää.
Jokainen saa ajaa kuten haluaa, mutta riskit on hyvä tunnistaa.