Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pk-seudulla Heino ainakin huoltaa. Itse olen sitä suosinut ja suosin....Puimurien myyjä verkosto harvenee edelleen mutta huoltopuoli tuskin. Se kun tahkoaa rahaa paremmin.
t. Repa
Turhaan Te hyvät BMW-kuljettajat vingutte, Guzzilla on vain kaksi myyjää Suomessa ynnä Piikkiö. Kolmisen vuotta sitten oli vielä puolenkymmentä puhumattakaan menneistä vuosista. Siltikään myyjää kohti määrät ei ole suuria.Sama koskee myös Bemareiden hinnoittelua. Kun on maassa vain muutama jälleenmyyjä niin pyörien hinnat ovat "yllättävän" samalla tasolla, kilpailun puutetta, sanon minä.
Ite sain F650GS:n kohtuuhintaan. Ainaki siinä tilanteessa innostuivat myyjät kilpaileen, lucky me!Sama koskee myös Bemareiden hinnoittelua. Kun on maassa vain muutama jälleenmyyjä niin pyörien hinnat ovat "yllättävän" samalla tasolla, kilpailun puutetta, sanon minä.
Ei kai tuossa mitään epäselvää ole. Kuka nyt huollosta luopuisi. Vuosia on porukkaa koulutettu puimurin huoltoon, hyvät jäbät ja kaikki tarvittava kalusto olemassa. Miksi joku heittäisi nämä kaikki hukkaan?Juu, niin se on Lahdessakin Riku Motor "luopunut" BMW:n myynnistä, ja on vielä epäselvää miten huollon käy...
Oman havaintoni mukaan Kuopion LT-Probike on poistunut ynnä Riku Lahdesta.Onko joku valtuutettu lopettanut tai lopettamassa vai mistä tämä lähti? Ainakaan noiden nettisivuilla en nähnyt muutoksia huoltotoiminnan suhteen.