Eiköhän se pysähdy riittävän tehokkaasti ija turvallisesti lmankin kun on vaan riittävän merkkiin rakastunut kuski. (Onkohan niitä...)
Silloin huonot osatkin ovat kultaa ja viat ominaisuuksia.
Nyt taisi kirjoittaa juuri sellainen? Mikä se vetää sukimiehen aina bemariaiheiden kimppuun?
No aika hiljaistahan näissä muuten olisi. Muutama jaksaa kirjoitella aina suunnilleen samasta aiheesta, eli jostain itseään ketuttavasta (mahdollisesta) ongelmasta kerta toisensa perään. Pyörä vaihtoon, vaikka sukia tai sakia alle vaan, niin murheet poistuu ja hermo lepää, vai mitä? Mulla ainakin on vähintään kerran vuoteen 'rakkaus' katkolla, vaikka nykyinen onkin se paras.
Ja merkkiuskollisuushan on perseestä. Tosi surkuhupaisaa lukea toistuvia keskuntelunavauksia tyyliin 'mikä olisi mulle paras pyörä, gixeri vai busa'. Ja sitten on liikettä ampiaispesässä. Jos sinne joku heittää, että oletko edes harkinnut zetoria tms, niin kuuroille korville menee.
Nyt huomasinkin vielä edellisen kirjoittajan allekirjoituksen: * MUA MIKÄÄN NIIN SYÖ KUIN TOIMIMATON (JA KALLIS) TEKNIIKKA! *
Onko se lukittu ketjulla jalkaan se ylikallis tekniikka, vai miksei siitä voi luopua? Ei jaksa ymmärtää. Vielä vois hankkia sellaisen ketjun päässä olevan piikikkään rautapallon ja huiskia sillä olan yli selkäänsä verille ja valitella aina välillä kun on niin kipee selkä.