Kerran väriin tuli nii lakataan kans.
Okei....Tässä vaiheessa myönnän että riittävä ilmanvaihto olis ihaaaaan hemmetin jees...
Siis jumankekka ku en nähny sit oikeestikkaan mitään. Ottakaa huomioon että kuvanottohetkellä on pöly laskeutunu hetken: D
Ja ilman suojaimia, tottakai.... Oikeen ääliö meininkiä. No heikot karsiutuu ja darwin vai miten se meni..
Pölyn laskeuduttua oli hämmästyksekseni ylläri semi ookoota pintaa. Roskia ja tankin logojen alla valumat, mutta hitto vie, kelpaa hyvin mulle!
Lokarin alaosissa huonosti lakkaa ja sokeena pudotin etuvalonkehyksen. Paikkasin jälkeenpäin 1k lakalla mut se halkeili. Eipä kukaan oo huomannu ellei maininnu.
Kuivuttuaan kasaan ja heti fiilistelemään. Tottakai.
Väri on siis Bmw tanzanian blue. Tykästyin tähän kovasti kun specsailin mikä sopisi mun visioiman teeman kanssa ennen kuin edes ostin tän pyörän.
Ja siis aiemmin tilasin vahingossa väärän väriset (ne oranssit) vanneteipit. Ja ne näyttikin kivalta, nin meinasin hylätä alkuperäisen suunnitelman ja maalata tämän mustaksi.
Viime hetkillä luonto ei antanut periksi vaan halusin pitäytyä siinä miksi edes halusin rakentaa tämän.
Joten vanneteipit meni vaihtoon ja ne melkeinpä paljastaa mun vision kahvilakilpurin teemasta.
Väriä on vaikea saada kuvattua kameraan kun varjossa se näyttää tosi tummalta, mutta valossa on taas hyvinkin vaalea.