Mulla on pyörässä pieni kasko, eli hirvi- varkaus- yms. turva.Pakko on kysyä Pekalta: onko sulla pyörässä kasko-vakuutus? Jos on, niin miksi?
Ethän sä ihan oikeesti tarkoittanut mitä kirjoitit?
Jos itse mokaan, niin maksan ja korjaan itse.
Pekka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on pyörässä pieni kasko, eli hirvi- varkaus- yms. turva.Pakko on kysyä Pekalta: onko sulla pyörässä kasko-vakuutus? Jos on, niin miksi?
Ethän sä ihan oikeesti tarkoittanut mitä kirjoitit?
Ai niin, joissakin pyörissä toi jalkajarru vaikuttaa myös etupyörään.Itsellä ABSien varoitusvalo vilkutteli pari päivää etupyörän vioittuneen anturin vuoksi ja pitihän sitä kokeilla, että onkohan ne oikeasti pois pelistä ja mitä tapahtuu kun asfaltilla viidessä kympissä polkaisee jalkajarrun pohjaan...Etupyörähän siinä integraalijarrullisessa mopossa meni lukkoon (onneksi puoleksi sekunniksi vain) ja seurauksena housupyykkiä...![]()
Parin vuoden takaisessa kimppahankinnassa niitä GS-911 mokkuloita taisi tulla jotain viisi kappaletta + sitten mitä ovat ihmiset erikseen/ yksittäen hankkineet. Uusimman päivityksen pitäsi lukea myös vanhan ABS II:sen (olikos se nimi nyt näin..?) vikakoodit, mutta en tuota itse ole päässyt todentamaan, kun on -04 LoTjassa nuo uudemmat integraali ABSit. Nuo GS-911 mokkulat ovat hankalia lainattavia, koska ne on paritettu aina omistajan PC:n kanssa eli pelkän mokkulan lähettäminen kaverille ei vielä auta vaan pitäisi lähettää läppäri mukana myös. Tai sitten ajat jonkun luokse, jolla semmoinen on. Yksi on täällä H:käällä...Onko nuita gs-911 palikoita muuten kenelläkään käytössä, toimiiko k12rs-ssä?
Jos homma on satavarmasti hanskassa, niin mikä estää.Ei kai tässä auta muu kuin alkaa ottaa työkalut käteen alkaa tutustumaan saksalaiseen tekniikkaan. Onko nuita gs-911 palikoita muuten kenelläkään käytössä, toimiiko k12rs-ssä?