Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sen saa, silleen toimimaan, jos nyt oikein muistan pitäs varmaan vielä tarkastaa manuaalistaToimiiko tämä midland musiikin kuuntelussa niin että kyytiläinen ja kuski kuulevat molemmat popin, esim jos kännykkä liitetty järjestelmään bt yhteydellä?
Tuli tuossa tarkastettua ja bt-laitteella ei toimi, mutta aux-liitäntään(johdollinen) jakaminen onnistuu.Lueskelin netistä tuota käyttöohjetta mutta en löytänyt muuta kuin että molemmat voivat liittää oman soittimen omaan kypäräsarjaan, toki jos jollakin asiasta kokemusta niin vois valaista asiaa. Midlandia voisi harkita hankittavaksi jos tuossa tuo liittäminen onnistuu.
Pitkälle on kesä näköjään edenny eikä Näitä BlueWhale-kokemuksia ole tippunut. Itselläni sellainen surkuhupaisa on tältä kesältä.Selasin koko ketjun, etsien täsmälleen samaan kysymykseen vastauksen, löytämättä.Ajattelimme avata uuden keskustelun käsittelemään ainoastaan langattomien Bluetooth kypäräpyöräpuhelimien versioita 2.1
BlueWhale
En löytänyt kenenkään kommenttia tuosta Blue Whalesta. Onko kokemuksia? Itse kaipaan kypäräpuhelimelta vain ja ainoastaan toimivaa pyörien välistä yhteydenpitoa, joten kommentit kantavuudesta, äänenlaadusta, latauksen kestosta ym. ovat tervetulleita. Ja kännykkään en jaksa jutella ilman kypärääkään.
Anybody?
En tiedä johtuuko tuo ongelma Iphonen bt:stä, mutta on tunnettu tosiasia, että se ei ole standardin mukainen.
Toimiiko kahden pyörän välillä vai ei? Anybody?Selasin koko ketjun, etsien täsmälleen samaan kysymykseen vastauksen, löytämättä.En löytänyt kenenkään kommenttia tuosta Blue Whalesta. Onko kokemuksia? Itse kaipaan kypäräpuhelimelta vain ja ainoastaan toimivaa pyörien välistä yhteydenpitoa, joten kommentit kantavuudesta, äänenlaadusta, latauksen kestosta ym. ovat tervetulleita. Ja kännykkään en jaksa jutella ilman kypärääkään.
Anybody?
Kyllä, se varmaan ihan hyvin toimii, mutta esim. Polarin bt sykevyö ei toimi Iphonen bt:n kanssa, koska se ei ole standardin mukainen. Kyseinen laite toimii ongelmitta Nokian puhelimilla sekä Android-laitteilla.En tiedä johtuuko tuo ongelma Iphonen bt:stä, mutta on tunnettu tosiasia, että se ei ole standardin mukainen.??![]()
iPhonen BT on minulla toiminut kaikissa (5-6 kpl) erilaisissa BT-yhteyksissä ihan normaalisti. Jos ei olisi "standardin" mukainen, niin tuskin tilanne olisi tämä.
Edellenkään se ei varmaan ole standardista kiinni (tuo Polar vs. iPhone) vaan siitä, että Polar ei ole tehnyt sovellusta toimimaan iOS ja Mac -ympäristöissä. Ja se on tietenkin jo tiedetty, että iPhonen BT:ssä ei ole kaikkia BT-standardin mukaisia palveluita otettu käyttöön.Kyllä, se varmaan ihan hyvin toimii, mutta esim. Polarin bt sykevyö ei toimi Iphonen bt:n kanssa, koska se ei ole standardin mukainen. Kyseinen laite toimii ongelmitta Nokian puhelimilla sekä Android-laitteilla.En tiedä johtuuko tuo ongelma Iphonen bt:stä, mutta on tunnettu tosiasia, että se ei ole standardin mukainen.??![]()
iPhonen BT on minulla toiminut kaikissa (5-6 kpl) erilaisissa BT-yhteyksissä ihan normaalisti. Jos ei olisi "standardin" mukainen, niin tuskin tilanne olisi tämä.
Siksi heitin tuon, että voisi olla mahdollisesti yksi syy, koska laitetta oli myös testattu Nokian puhelimella, jolloin mitään vikaa ei havaittu. Voisi olettaa vian johtuvan, jostakin muualta kuin itse kypäräpuhelimesta.
Tämä nyt on täysin offtopic, mutta vastaan silti.Edellenkään se ei varmaan ole standardista kiinni (tuo Polar vs. iPhone) vaan siitä, että Polar ei ole tehnyt sovellusta toimimaan iOS ja Mac -ympäristöissä. Ja se on tietenkin jo tiedetty, että iPhonen BT:ssä ei ole kaikkia BT-standardin mukaisia palveluita otettu käyttöön.Kyllä, se varmaan ihan hyvin toimii, mutta esim. Polarin bt sykevyö ei toimi Iphonen bt:n kanssa, koska se ei ole standardin mukainen. Kyseinen laite toimii ongelmitta Nokian puhelimilla sekä Android-laitteilla.En tiedä johtuuko tuo ongelma Iphonen bt:stä, mutta on tunnettu tosiasia, että se ei ole standardin mukainen.??![]()
Siksi heitin tuon, että voisi olla mahdollisesti yksi syy, koska laitetta oli myös testattu Nokian puhelimella, jolloin mitään vikaa ei havaittu. Voisi olettaa vian johtuvan, jostakin muualta kuin itse kypäräpuhelimesta.
No. se on tosiasia, että kaikki BT-vehkeet eivät vain toimi keskenään. Asia itsessään ei muutu tästä. On vaan tarkasti selvitettävä omien laitteiden yhteensopivuus ostettavien värkkien kanssa. Viat on sitten asia erikseen (esim. firmware-sellaiset) joissa myyjän pitää pelata mukana, eli tarvittaessa vaihtaa sitten laitteita toimivaksi.