Juu justiinsa ne, eli teline mikä tulee kypärän ja bt2-yksikön väliinTelakat? Siis niinkuin ne kypäräasennussarjat?Soitin Kauko Telko:lle, uudet BT2-telakat on saapuneet ja saatte takuina uudet kun soittelette tuonne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu justiinsa ne, eli teline mikä tulee kypärän ja bt2-yksikön väliinTelakat? Siis niinkuin ne kypäräasennussarjat?Soitin Kauko Telko:lle, uudet BT2-telakat on saapuneet ja saatte takuina uudet kun soittelette tuonne![]()
Mahtava juttu! Tuo tellinki on ehdottomasti muuten pätevän härvelin heikoin lenkki.Juu justiinsa ne, eli teline mikä tulee kypärän ja bt2-yksikön väliin![]()
sanoi:BT2 takuut hoitaa:
Kauko Telko
Ei ole kuulemma ainakaan vielä sitä uudempaa audiosarjaa saatavana.Mul königin lähetin.... en saanu toimiin, tosin mulle oli tullu niitä ekoja maasta löytyvii uusii malleja, jossa on se mp3-plugi, ni ei jaksanu paljoo kokeillakaan...
se mp3-liitäntähän on siinä "telakassa", eli kävisköhän vaan sellanen kypäräsarjan vaihto, ni lähtis toimiin!?!? joku viisas ehkä tietää...
Mulla on köönikki ja suht ok on pelannut. Köönikistä säädetty radiotaajuus 104,2 MHz niin ei osu äkkiseltään minkään muun aseman kanssa ihan päällekkäin. Köönikkiä olen pitänyt ajotakin taskussa mahd. lähellä itse kypärää, koska tuntuu, että ei se FM lähetin kovin kauas toimi. Samoin jos tulee voimalinjoja niin kuuluvuus katoaa siinäkohtaan.Onko kenelläkään kokemusta mp3-soittimen kuuntelemisesta scala q2:lla fm-lähettimen kautta. Kokeilin yhtä lähetintä ja ei toiminut juuri ollenkaan. Lähinnä kiinnostaa onko kukaan kokeillut Königin lähetintä
Näin ajattelinkin, että täytyy säätää taajuus semmoseen väliin, että ei ole kanavia lähekkäin. No pitää odottaa jonkun aikaa, jos tulisi se uudempi audiosarja myyntiin. Mikäli menee kauan niin pitänee ostaa se königin lähetin..Mulla on köönikki ja suht ok on pelannut. Köönikistä säädetty radiotaajuus 104,2 MHz niin ei osu äkkiseltään minkään muun aseman kanssa ihan päällekkäin. Köönikkiä olen pitänyt ajotakin taskussa mahd. lähellä itse kypärää, koska tuntuu, että ei se FM lähetin kovin kauas toimi. Samoin jos tulee voimalinjoja niin kuuluvuus katoaa siinäkohtaan.
Peruskanavat
Ei nyt varsinaisesti asennusohje mutta tuosta löytyy Midlandin käyttöohje, jossa ominaisuudet on ainakin listattu kattavasti.Joku on varmaan asentanut Scalan tai Midlandin Schuberthin C2:een.
Kertokaapa tästä. Haittaavatko nuo "whisper strip"-tyyppiset kaulatiivisteet? Entä puomimikin mahtuminen (ainakin minulla) ahtaaseen leukaosaan?
Onko noiden asennusohjeita jossain netissä luettavissa? En ainakaan ihan äkkiseltään löytänyt.
Sama ongelma muuten BT2 kanssa... Löytyykö tähän joku ratkaisu ollenkaan??Nyt riitti tumpelointi, ja kysytään viisaammilta neuvoa.
Scala Q2 pelittää kakkostompan kanssa muuten mallikkaasti, mutta puhelut nokialaisesta ei yhdisty.
Eli tompasta tulee kyllä ajo-ohjeita kypärään, vaan puhelimen soidessa hälyttää korvassa kerran jonka jälkeen puhelinyhteys ei vaan kuulu. Navi kyllä näyttää puhelun olevan käynnissä, mutta ääni ei vaan navista scalaan välity. Aika outo juttu. Vanhan scalan kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Oon nyt koittanut kahdella eri kännykällä, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Pitäiskö nyt sitten ruveta säätämään kännykän tai riderin asetuksia tai Q2:n jotenkin?
Joo, sama juttu... uudemman mallinen multiset tuli hommattua, eikä niis mikeis mitään keltasta tarraa tms ollu... mut oipä siin kyl mitään ihmeellistä ollu... asentamisessa... ku kokeilee sitä mikkiä, ni se litteempi puoli on ainakin itellä suuta vasten, eli se mikki on ikäänku "pystyssä".Mites kun tuli ostettua tuo Q2:n ja tein vastoin normaali käytäntöä ja lueskelin asennus ohjeita niin siinä puhutaan mikissä olevasta keltaisesta tarrasta, joka pitäisi tulla suun puolelle ja keskelle suuta->kyseessä tupla paketti ja en löytänyt kummastakaan mikistä keltaista tarra?Missähän kohti se muilla on ollut.
Käyköhän tuo pitempi mikki umpikypärään? Tai kyllähän se käy, mutta onko miten käytännöllinen..?Moron,
Muutamat on kyselleet uuden version XL mikkejä Scala tuotteisiin. Nyt on saatavissa.
Syksy lähenee, toivottavasti ajokelejä vielä riittäisi.![]()
Toimisko niin, että luuri on yhdynnässä tompan, tms. vaginaattorin kanssa ja puhelut tulis vaginaattorin kautta kypärään? Siis jos navissa on tällainen hf ominaisuus?Sama ongelma muuten BT2 kanssa... Löytyykö tähän joku ratkaisu ollenkaan??Nyt riitti tumpelointi, ja kysytään viisaammilta neuvoa.
Scala Q2 pelittää kakkostompan kanssa muuten mallikkaasti, mutta puhelut nokialaisesta ei yhdisty.
Eli tompasta tulee kyllä ajo-ohjeita kypärään, vaan puhelimen soidessa hälyttää korvassa kerran jonka jälkeen puhelinyhteys ei vaan kuulu. Navi kyllä näyttää puhelun olevan käynnissä, mutta ääni ei vaan navista scalaan välity. Aika outo juttu. Vanhan scalan kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Oon nyt koittanut kahdella eri kännykällä, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Pitäiskö nyt sitten ruveta säätämään kännykän tai riderin asetuksia tai Q2:n jotenkin?
Ajelin heinäkuussa Norkappiin ja ensimmäisen päivän jälkeen otin koko laite ja kaapelit irti kypärästä kun ei toiminut, minulle se oli pääasiassa siihen käytöön että olisin voinut ottaa puhelut vastaan mutta kun navigointi on päällä niin ei vaan toimi puhelin enää. En kyllä oikein uskoo sitä mitä ne ovat kirjoittaneet sivulla että pitää toimia Tomtom riderin kanssa, no toimiihan navigointi mutta sitten puhelut ei tule läpi.![]()
Yritin sitten poistaa kaikki paritukset ja yhdistää sen suoraan kännykkään mutta ei toiminut, ääni ei vaan tullut BT2, puhelu aukes kyllä puhelimessa. En voi ihan suoraan sanoa että olen tyytyväinen![]()
![]()