• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bikers For Veterans

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kekku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja mitä tohon BFV.n nimen valintaa tulee, niin voihan vittu sanon minä. Mitä väliä sillä on onko se Englanniksi vai Suomeksi? Hä? Musta oli ainakin ihan siistiä käydä reissussa, kun jengi hokas et hei noi kaverit on niinku hyvällä asialla.
Ja R2-D2, miksi nimimerkkisi on Amerikkalaisesta elokuvasta Star Wars? Snobismia?
Juu, sieltä se nimimerkki on. En ole tarjoamassa sitä sitä veteraaneille, joita kunnioitan. Olipa oma isänikin siellä viisi vuotta nuoruudestaan.

Jos et ymmärrä, et ymmärrä. se ei ole mun murheeni.

Ei tähän voi muuta sanoa kuin että äänestäkää Demareita, niin tiedättä ketkä teidän rahoja kylvää puliukoille.
Hehheh. Vielä muutama vuosikymmen sitten suurin osa puliukoista oli (kuulemma) veteraaneja. Kranaattikauhuaan (eli taistelustressioireyhtymää eli post-traumaattista stressisyndroomaa) lievittivät viinalla, kun taistolaiset sylkivät kasvoille eikä yhteiskuntakaan oikein huolehtinut. Olisipa myyty paitoja jo silloin.

Ompa kiva lukea näitä kannanottoja. Ja kuten varmaan muutkin on huomannut että lukija määrä täällä on aika suuri (hieno asia) niin mielipiteitäkin on useampia. Sitten kun joukossa on semmoisia kuten minä jotka eivät välttämättä osaa kirjoittaa tekstiksi ajtuksiaan niin että edes itse ne ymmärtäsi, niin voi vain kuvitella kuinka toisia harmittaa moinen kirjoittelu.
Oikeesti me kaikki ollaan (lue: että myös nää veroasioista päättävät henkilöt) samaa mieltä veteraaneista ja heidän autamisestaan.
Se pitää muistaa että jos veroasioissa tekee virheen niitä saa oikaistua ainakin sen seuraavan 6 vuotta. (okei veteraaneja on silloin paljon vähemmän)

Voi sitä auttaa, vaikka ei paitoja olisikaan: Sotasairaala
Täysin samaa mieltä.
Minust on aina ollut kummallista, että pitää antaa rahat jollekin välimiehelle, jos haluaa auttaa jotakuta.
Jos te haluatte auttaa veteraaneja, niin antakaa rahat suoraan heille.
Ei välikäsille!
Täysin samaa mieltä:
Rahat suoraan veteraaneille!

Tosin keräyksessä taidettiin kiillottaa hyvän asian yhteydessä "bikersien" kilpeä.
Pääasia tietysti että rahat menee oikeaan osoitteeseen.

Nimim moottoripyöräilijä...

Joopa joo. Siinä teille:

14-12002-jesus.gif

Back