Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä työ maksaa aina... Mutta kuitenkin on mukava tietää kustannusarvio... Löysin joo heidät, mutta mitä oman pyöräsi maalauttaminen maksoi? Itse ajattelin ehkä vähän vielä yksinkertaisempaa omaan pyörään... Eipä jotkut töherrykset paljoa edistä pyörän jälleenmyyntiä...Maalaus faw ja ruiskunvarressa " Jeppe"
paja heillä on Tuusulassa riihikalliossa.
Jeppe ei itse enään maalaa mutta sen lakeijat kyllä
löydät heidän tiedot netistä. Ps . Jos etsit halpaa älä vaivaudu edes
kysymään.
Jeppe ei maalaa enää, opetellaan lukemaanruiskun varressa jeppe mut jeppe ei niiqy maalaa eli okkei![]()
Jeppe ei maalaa enää, opetellaan lukemaanruiskun varressa jeppe mut jeppe ei niiqy maalaa eli okkei![]()
![]()
Vastaanpa tr3:n puolesta, että maksaa 2-3ke.
siisti työn jälki ei siinä mitäänJeppe ei maalaa enää, opetellaan lukemaanruiskun varressa jeppe mut jeppe ei niiqy maalaa eli okkei![]()
![]()
Vastaanpa tr3:n puolesta, että maksaa 2-3ke.2000-3000 € ! Huh... ajattelin lähinnä 1000-2000 €...![]()
odotas kun heität sen ladan vaimentajan ja tukiraudat pois niin et saa muualta kun ermaxilta.Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
http://www.romatech.de/shop/suzuki/50222499ef0bcc106/50222499ef0c23011.phpTuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
Joo just samantyylinen teline tuli muumiolta.http://www.romatech.de/shop....011.phpTuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
tuolta tuli mulla.![]()
Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
ponttooneja:Teetätin homman Malmin Prätkäpajalla ja hyvä tuli. Alkuperäinen kenttälapio pois. Kilpiteline sivulle ja minivilkut sivuille. Sliparit Yoshin carbon.
Onko tietoa mistä voisi tilata ja mihin hintaan sirommat sivuponttoonit.
Onko joku muuttanut ratastusta ja kuinka paljon. Miltä tuntuu ajossa. Itse ajattelin pienentää eturatasta yhdellä.