• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tr3:lle kysymys. Onko tuo Bodiksen slipari E-hyväksytty/tyyppihyväksytty? Oletko muutoskatsastanut Kingin tuolle sliparille?

E hyväksytty on se, en ole erikseen konttorilla käyttäny enkä käytä. On E stanssit kyljessä ja hieno E hyväksyntä plakaatti mopossa mukana.. Valmistajan mukaan saksassa tyyppi hyväksytty

sekä geelipenkki.
062802jumpie_prv.gif
Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kg
biggrin.gif

vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
tounge.gif

sekä geelipenkki.
062802jumpie_prv.gif
Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
biggrin.gif

tounge.gif
Nonni eli tommonenkin sitten tarvitaan.  
thumbs-up.gif

sekä geelipenkki.
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif

tounge.gif
Nonni eli tommonenkin sitten tarvitaan.  
thumbs-up.gif
No jaa. Ei mitään ongelmia vakiopenkillä edes 800+ km päivämatkoilla, joten väittäisin että vika on jossain ihan muualla kuin penkissä
smile_org.gif

RM-Heinolla näytti olevan 08 mallinen Kingi. Ainakin kilpiteline oli vaihdettu tyylikkäämpään... Mahtaako olla jonkun Orgilaisen exä?

Nyt on haettu Stormilta tangonpääpeilit. Vaikuttavat hyvin asiallisilta ja jämäkiltä. Säädöt saa lukittua niin, etteivät varmasti säädy itsestään. Ja sopivat siis niin alumiinisille, kuin teräksisille tangoille. Ja peilit ovat riittävän isot.

Pitää käydä heittämässä pyörään kiinni. Mulle nämä ovat varmasti hyvä vaihtoehto, koska levehköt hartiat usein peittävät normileilien näkyvyyden aika tehokkaasti.

Niin ja samalla tuli hankittua uusi X-liten potta. X-701 mallia. Stormilla myytiin erittäin hyvään hintaan. Taisi olla 289€. Tein valinnan X801RR:n ja tuon 701:n välillä. Melkein täysin sama potta, mutta 701 istui paremmin päähän.

-Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
Katos vaan, nyt saa näköjään öljynlauhduttimellekin suojaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.
Vieläkö muuten toi evon syylärisuoja ottaa pumppuihin kiinni kun stonga on ääriasennossa?
mad.gif
Vai onko tapahtunut tuotekehitystä?
Marraskuun alkupäivinä saivat myyntiin tuon öljyjäähyn suojan.

Tuosta pumppujen ja suojan toisiinsa osumisesta en valitettavasti ole edes kuullut.
omg.gif
Stongaa en asennuksen jälkeen ääriasentoihin tullut käännelleeksi, joten en osaa sanoa tuosta. Testaan kun seuraavan kerran tallilla käyn.
Viikonloppuna poikkesin tallilla ja kyllähän nuo pumput ääriasennossa edelleen näyttäisivät ottavan suojaan kiinni.

Speedo Healeri piti heittää paikoilleen käden käänteessä, mutta mitä vielä - pah!
033102ass_1_prv.gif
Jäi homma paremmalle ajalle.  
  ...vai osaako joku vinkata pääsisikö tuohon johtosarjaan käsiksi jotenkin ilman tankin ja muovien irroittelua??

joo ei tarvinna tankkii ja sivu muoveja irroitella...vaihdevivun yläpuolella oleva muovi vain irti,siitä reiästä pienellä sorminäppäryydellä se oikea liitin vain löytyi

joo ei tarvinna tankkii ja sivu muoveja irroitella...vaihdevivun yläpuolella oleva muovi vain irti,siitä reiästä pienellä sorminäppäryydellä se oikea liitin vain löytyi
Kiitos, tämä oli loistava tieto!  
bowdown.gif

Service manuaali kertoi liittimen olevan tankin alla ja nopeussensorin taas tuolla mainitsemasi muovisuojan alla.

Edit: Liitin paikannettu, kiitokset vielä kerran erittäin suuren vaivan säästävästä vinkistä!  
bowdown.gif

Liitin tosiaankin sijaitsee tankin alla, mutta EnskaTNTn mainitseman eturattaan suojamuovin irroittamalla pääsee kyllä käsiksi tuohon liittimeen. Nopeussensorilta lähtevää johtoa seuraamalla saa käden ujutettua aina liittimelle asti. Pienikätisestä apurista saatta olla tässä kohtaa apua.

Onko ketään vaihtanut kingiin stongaa?

Tekisi mieli vaihtaa mutta vaikuttaa siltä että letkuissa (jarru ja kytkin) ei ole paljoakaan pelivaraa eikä sähköjohdoissakaan ole kauheasti löysää.

Renthal:in crossitanko mielessä.

Vakio tanko on n70cm leveä ja renthallin tangot on noin 74-80cm leveitä että mahtaako yltää?!
omg.gif

mä vaihdoin silloin ku kinky vielä oli mulla , LSL alu tanko , leveys oli muistaakseni 800 ja korko 45...piuhat ja letkut riitti hyvin... korko oli just passeli, matalampi ottas niihin sivu poskiin kiinni.. ajoasento oli ihan Ok !! ei niin pappamainen kuin orkkis
biggrin.gif

kädet yhdessä ja korkealla

Ameriikan äimistelyä aiheesta

I have the Renthal 7/8" Road Ultra Lows and they give a little more rise and pullback as compared to stock. I got the Gray anodized finish which looks very good on the black King. I find them comfortable for the mostly short to medium distance rides I do.

Renthal also makes Low, Medium and High versions of the 7/8" bars that have more rise and pullback. The Lows may actually have too much pullback for their rise, and could possibly hit the tank at full turn lock.

Renthal789's are 755mm wide and have 100 height.

Renthal

Road Ultra Lows
725mm in Length
75mm Height
50mm Rise
185mm Clamp Area Width
95mm Sweep

Road bike LOWS
730mm in Length
105mm Height
75mm Rise
185mm Clamp Area Width
125mm Sweep

Road bike Medium
725mm in Length
115mm Height
85mm Rise
185mm Clamp Area Width
105mm Sweep

Road bike HIGHS
710mm in Length
120mm Height
105mm Rise
185mm Clamp Area Width
105mm Sweep

STREETFIGHTER Bars.
755mm in Length
100mm Height
60mm Rise
195mm Clamp Area Width
80mm Sweep

MEdiumia ovat laittaneet mopoihinsa

Onkohan orkissa jo monta kingillä ajavaa, olisko aika laittaa ensi kesänä pystyyn kokoontumisajot.
Mopot riviin, kuvia, kahvia ja tuunausten tuijottamista
thumbs-up.gif

mä vaihdoin silloin ku kinky vielä oli mulla , LSL alu tanko , leveys oli muistaakseni  800 ja korko 45...piuhat ja letkut riitti hyvin... korko oli just passeli, matalampi ottas niihin sivu poskiin kiinni.. ajoasento oli ihan Ok !! ei niin pappamainen kuin orkkis
biggrin.gif

kädet yhdessä ja korkealla
Mahtaako sulla löytyä kuvaa ?
Varmaan joku on jo kysynyt, mut missä teetätit maalaukset? Todella hienoa jälkeä... Jos Tripleäkin vähän värjäilisi...

Onkohan orkissa jo monta kingillä ajavaa, olisko aika laittaa ensi kesänä pystyyn kokoontumisajot.
thumbs-up.gif
Tuntuisi noita jokunen jo olevan. Tuolla busanistien kingi-osiossa sellaista jo kovin puuhataan. Asialla tosin taitaa olla pitkälti samat tyypit kuin täällä orgissakin.

Edit: Pitimän vielä kysyä, että et kai ole Kingistäsi luopumassa??  
omg.gif

thumbs-up.gif
Tuntuisi noita jokunen jo olevan. Tuolla busanistien kingi-osiossa sellaista jo kovin puuhataan. Asialla tosin taitaa olla pitkälti samat tyypit kuin täällä orgissakin.

Edit: Pitimän vielä kysyä, että et kai ole Kingistäsi luopumassa??  
omg.gif
Joka vuotinen perinne hankkia uusi mopo mutta sillä mä ajelen jos ei kukaan osta pois  
tounge.gif

Nyt näyttää siltä ettei mene kaupaksi mikä on eka kerta kymmeneen vuoteen.

Ostaessani kingiä olin varma ettei sen eteenpäinmyynnissä ole mitään ongelmaa koska se on kaikilla osa alueilla hiton hyvä pyörä ellei jopa täydellinen.
Eihän se mikään ratamopo ole mut allround parhaimmistoa, hiekallakin menee hienosti
tounge.gif

Vastaavaa mörköä ei ole kenelläkään valmistajalla ja edullinen hankintahintakin on pelkkää plussaa paitsi et hormit täytyy vaihtaa siitä ei pääse mihinkään

Back